رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: به نظرم ضعف مفرط مدیریت باعث شد که اتفاقاتی در بازی فینال جام حذفی رخ بدهد.

مصطفی هاشمی طبا رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اتفاقات رخ داده در بازی فینال جام حذفی اظهار کرد: به نظرم ضعف مفرط مدیریت باعث شد که اتفاقاتی در بازی فینال جام حذفی رخ بدهد. علاوه بر این وضعیت بلیت فروشی مشخص نبود که چه تعداد بلیت فروختند و انتخاب ورزشگاه فولاد آره نا هم برای بازی فینال یک مقدار عجیب بود.

او ادامه داد: طبق استانداردهای فیفا نباید در جاهایی که صندلی نیست تماشاگر بنشیند اما شب گذشته شاهد بودیم در همه جای ورزشگاه هوادار نشسته بود. به هر حال این موضوع ضعف مدیریت را نشان می دهد. تعداد بلیت ها باید به اندازه صندلی های ورزشگاه باشد و بیش از آن نباید بلیت  به فروش رود و اگر حادثه ای در ورزشگاه رخ می داد تماشاگران راهی برای گریز نداشتند و فاجعه رخ می داد اما خدا را شکر اتفاقی رخ نداد.

هاشمی طبا بیان کرد: مشکلات فوتبال ما زیاد است و این مسائل از زمانی که به کی روش میدان دادند تا الان وجود داشته است. به هر حال ضعف در اجرای برنامه های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باعث شده که اتفاقات ناگواری در فوتبال کشورمان رخ بدهد.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی کشورمان درباره تغییر و تحولات فدراسیون فوتبال بیان کرد: به هر حال افراد متخلف باید شناسایی شوند و با آنها برخورد شود تا دیگر شاهد اتفاقات ناگوار در فوتبالمان نباشیم. علاوه بر این اگر مقررات و استاندارهای فیفا رعایت شود در ورزشگاه ها دچار مشکلات نمی شویم.


بیشتر بخوانید:

حبیب زاده: برانکو، پرسپولیس را تهدید نکرد/ او صورت‌های مالی را دریافت کرد

عرب: به قهرمانی در جام حذفی خیلی نزدیک شدیم / با باقری مشکلی ندارم

عرب: برانکو قطعا در لیگ نوزدهم سرمربی پرسپولیس است/ پاداش‌ها به زودی پرداخت می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات هاشمی طبا درباره اتفاقات فینال جام حذفی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار