طبق اعلام مدیران باشگاه استقلال باید امروز نام سرمربی جدید آبی پوشان پایتخت معرفی شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال امروز در نشستی قرار است درباره حضور استراماچونی روی نیمکت این تیم به بحث و تبادل نظر بپردازند تا هر چه زودتر عقد قرارداد با مربی ایتالیایی انجام شود.

البته پیش از این ترساندن همسر استراماچونی و اختلاف نظر‌هایی روی بند‌های قرارداد طرفین به گوش می‌رسید که در نهایت گویا استقلالی‌ها تا امروز به مربی ایتالیایی فرصت دادند تا نظر نهایی خود را درباره حضور روی نیمکت آبی پوشان اعلام کند.

حتی پالس‌های منفی هم از سوی شفر و یا بعضا یکی از نزدیک استقلال به سمت استراماچونی فرستاده می‌شود تا این مربی از سرمربیگری استقلالی‌ها انصراف دهد. شفر سرمربی فصل گذشته استقلال به دنبال دریافت مطالبات فصل آینده خود است و در همین راستا پای قرارداد با بن یاس را امضا نکرده و از طرفی استقلالی‌ها هم قرارداد نهایی خود با سرمربی جدید منعقد نکردند تا فرصت شکایت به شفر را ندهند.

فرهاد مجیدی هم با رفت و آمد‌های خود در راهرو‌های باشگاه استقلال به دنبال رسیدن به جایگاه سرمربیگری است در حالی که وی در روز‌های برکناری شفر هدفش فقط کمک به استقلال آن هم به عنوان مربی و دستیار بود.

با این وجود اعضای هیئت مدیره در نشستی با فتحی باید آخرین تصمیم را درباره استراماچونی بگیرند تا این مربی با حضور در ایران به همراه ۲  دستیار و یک بدنساز که می‌آورد کار خود را در استقلال آغاز کند و مجیدی هم به عنوان دیگر دستیار مربی ایتالیایی معرفی شود.

انتخاب سرمربی جدید طبق اعلام مدیران باشگاه باید امروز ۱۳ خرداد ماه باشد مگر اینکه اختلافات دوباره باعث شود تا معرفی سرمربی به یکی - ۲ روز آینده موکول شود.


بیشتر بخوانید:

نتیجه مذاکرات فتحی و استراماچونی شنبه اعلام می‌شود

رقم قرارداد استراماچونی و استقلال مشخص شد

پیام‌های تشویقی و نوشته‌های تهدید آمیز ارسالی به همسر سرمربی ایتالیایی استقلال


انتهای پیام/

سرمربی آینده استقلال کیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
خوبه ماهم بایدهم پای اروپا وجاهای دیگه باشیم وضع اونام مثل ما خوبه
Iran (Islamic Republic of)
عشقپولیسیَم
۱۴:۱۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
ششتقلال همون تیمی نیست که دو تا ستاره حلبی داره.مدتها هم هست آرزوی جام به دل هوادارانش مونده و این زبون بسته ها به هر دری میزنند قهرمانیهای عشقپولیس رو خدشه دار کنند و بی ارزش.هیچ وصله ای به نفس پولبس نمیچسبه.
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۹:۳۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
فکر کنم الان تو داری له له میزنی یه قهرمانی آسیا ببینی ضمنا تا وزیر و دارودستش هست حق رو به شماها میدن!
آخرین اخبار