مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

دانش آموزان ورزشکار سفیران گردشگری اردبیل معرفی می‌شوند

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: دانش آموزان ورزشکار را به عنوان سفیران گردشگری استان اردبیل معرفی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در جلسه با معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: اهمیت گردشگری ورزشی باید در سطح استان تبیین شود و در این راستا ما دانش آموزان ورزشکار را به عنوان سفیران گردشگری استان اردبیل معرفی می‌کنیم.

وی گفت: وجود زیرساخت‌های ورزشی از سالن‌های مجهز تا پیست‌های اسکی و قابلیت‌های ورزش هیجانی به همراه پتانسیل‌های تاریخی و طبیعی می‌تواند اردبیل را به مقصد خوبی برای گردشگران ورزشی تبدیل کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: ورزشکارانی که برای حضور در تورنومنت‌های ملی و بین المللی در اردبیل حضور پیدا می‌کنند می‌توانند به صورت رایگان از اماکن تاریخی و جاذبه‌های استان اردبیل دیدن کنند.

فلاحی اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل همچنین در خصوص برگزاری مراسمات و جشنواره‌های آیینی و سنتی برای ورزشکاران در ایام مختلف نیز اهتمام ویژه‌ای خواهد داشت.

وی تاکید کرد: جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری ورزشی می‌تواند بیش از این در سطح استان اردبیل افزایش یابد و اردبیل را به مقصدی خوب برای گردشگران ورزشی تبدیل کند.

انتهای پیام/ح

اهمیت گردشگری ورزشی باید در سطح استان تبیین شود

برچسب ها: گردشگری ، ورزشکاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.