معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: استان اردبیل آماده پذیرایی از مسافران در تعطیلات عید سعید فطر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر امروز در حاشیه ستاد سفر تعطیلات از تشدید نظارت ها بر مراکز و تاسیسات گردشگری خبر داد و گفت: نظارت بر تاسیسات گردشگری از تعطیلات نوروزی به صورت مستمر ادامه داشته که در آستانه تعطیلات عید فطر این نظارت ها شدت می یابد.

وی هدف از این نظارت ها را بالابردن سطح کیفی خدمات و تجهیزات و سطح رضایتمندی مسافران و گردشگران عنوان کرد و افزود: جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر در تمام شهرستان ها برگزار می شود و تمام دستگاه ها آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشد.

فرشی تصریح کرد: استان اردبیل یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور است که آب و هوای مطبوع، آبهای گرم و سرد معدنی و جاذبه های تاریخی باعث مسافرت انبوه گردشگران به این استان می شود.

عاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه اردبیل باتوجه به تنوع آب و هوایی در طول و عرض جغرافیایی استان به دلیل وجود پستی ها و بلندی های طبیعی برای طبیعتگردان حایز اهمیت است، گفت: تمام توان اداره کل در سطح استان برای استقبال از تورهای مختلف طبیعتگردی، میراث فرهنگی و ... بسیج شده تا مدت اقامت مسافران را در استان افزایش داده و لحظات خاطره انگیزی برایشان رقم بخورد.

انتهای پیام/ع

استان اردبیل از مقاصد اصلی سفر در کشور است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.