نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی از محیط زیست خواست بدون اغماض با آلاینده‌ها برخورد کند.

محیط زیست بدون اغماض با آلاینده‌ها برخورد کند  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان محیط زیست استان مرکزی در آستانه هفته محیط زیست گفت: محیط زیست بدون اغماض با واحد‌های صنعتی آلاینده برخورد کند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با تاکید بر بر انجام وظایف قانونی محیط زیست افزود: با توجه به سهم پنجاه درصدی خودرو‌ها در ایجاد آلودگی هوای شهر‌ها باید علاوه بر برخورد بدون اغماض با واحد‌های صنعتی آلاینده خودرو‌های آلاینده هم کنترل شوند.

ضرورت انجام اقدامات زیست محیطی با همکاری دستگاه‌ها و مشارکت مردم

رضا میرزائی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی هم در این دیدار با اشاره به شعار هفته محیط زیست با عنوان " کاهش آلاینده‌ها و پسماند، آسمان آبی، زمین سبز" بر ضرورت انجام اقدامات زیست محیطی با همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی و مشارکت آحاد مردم تاکیدکرد.

میرزائی فعالیت‌ها زیست محیطی انجام شده در استان مرکزی را تشریح کرد: و افزود با حضور و رهنمود‌های روحانیون و علمای دینی و همفکری و همکاری مسئولین و مردم بزرگوار استان مرکزی به یقین شاهد رشد و شکوفایی و بالندگی زیست محیطی به نحو شایسته و بایسته در استان خواهیم بود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی و جمعی از پرسنل به مناسبات هفته محیط زیست با آیه لله دری نجف آبادی نماینده محترم، ولی فقیه در استان مرکزی دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.