رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از تشکیل گروه‌های جهادی محله محور خبر داد و گفت: این گروه‌ها با هدف رفع مشکلات محلات تشکیل می‌شوند.

بسیج سازندگی در راه رفع مشکلات محلهبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین قبادی بصیر،، از تشکیل گروه‌های جهادی محله محور در هر یک از پایگاه‌های بسیج استان خبر داد و اظهار داشت: این گروه‌ها با هدف رفع مشکلات محلات تشکیل خواهند شد و با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده از نیاز و مشکلات هر محله در آن محل فعالیت خواهند کرد.

وی از وجود ۲۲۰ گروه جهادی شناسنامه دار در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: جوانان بسیجی با حضور در نقاط محروم استان در قالب گروه‌های جهادی نسبت به ایجاد زیرساخت‌های لازم در این مناطق اقدام می‌کنندتوانمندسازی، ایجاد اشتغال و کمک به ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در مناطق محروم از جمله خدمات ما در بسیج سازندگی است.

وی افزود: با کمک سایر دستگاه‌های استان از سال ۷۹ تاکنون به بیش از ۱۵ هزار نفر در ۱۰ رسته مختلف آموزش‌های مهارتی ارائه شده است تا در نتیجه آن توانمند شده و به اشتغالی پایداردست یابند بیش از ۴ هزار نفر در استان  با اعتباری حدود ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

انتهای  پیام/ز

 

بیش از ۱۵ هزار نفر در ۱۰ رسته مختلف آموزش‌های مهارتی ارائه شده است

برچسب ها: سپاه ، اشتغال زایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.