مشاور رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد مسکو تاکنون هیچ پیامی مبنی بر برنامه‌ریزی برای دیدار احتمالی پوتین و ترامپ در نشست گروه ۲۰ دریافت نکرده است.

روسیه: هیچ پیامی از واشنگتن برای دیدار احتمالی پوتین و ترامپ دریافت نکرده‌ایمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تاس، یوری یوشاکوف، مشاور ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد مسکو هیچ نشانه و پیامی از واشنگتن مبنی بر برنامه‌ریزی برای دیدار احتمالی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دریافت نکرده است.

یوشاکوف در گفتگو با کانال تلویزیونی «روسیا-۱» درباره دیدار احتمالی پوتین و ترامپ تأکیدکرد: «تاکنون ما هیچ پیامی از واشنگتن دریافت نکرده‌ایم».

به نوشته خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین پیش از این گفته بود روسیه آماده گفتگو با آمریکاست. پوتین همچنین افزود نشست ماه ژوئن (۸ تیر) کشورهای گروه ۲۰ در اوزاکای ژاپن، بهترین امکان برای دیدار و گفتگو با دونالد ترامپ است. با این حال دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اخیراً اعلام کرده‌ که  درخواست این گفتگو باید از سوی طرف آمریکایی باشد.

هفته گذشته نیز دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد پوتین و ترامپ وی ممکن است در خصوص امنیت انرژی اروپا در نشست گروه بیست در ژاپن با یکدیگر گفتگو کنند؛ هر چند هنوز توافقی نهایی درباره یک نشست دوجانبه حاصل نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار