مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: افراد آسیب دیده از جمله معتادان می توانند از نقش مهارت آموزی که سازمان فنی و حرفه‌ای ارائه میدهد بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با شاره به تفاهم نامه صورت گرفته با انجمن معتادان گمنام استان گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نقش مهارت آموزی را بر عهده دارد و افراد آسیب دیده می‌توانند از فن و مهارتی که این سازمان ارایه می‌نماید استفاده کنند.

وی در دیدار با مدیرعامل انجمن معتادان گمنام افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نهادی اجتماعی است و مشکلات معتادان گمنام هم آسیبی اجتماعی است که همه باید در جهت رفع آن گام برداریم و در این مسیر بسیج شویم.

وی گفت: باید منجی افراد دیگر بود و کار‌هایی را انجام داد که نتیجه خوبی عاید همگان شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با اشاره به این که افراد گوناگون در مشاغل مختلف به سمت مواد مخدر می‌روند افزود: باید در این مسیر جامعه هدف را خوب شناسایی نموده تا نتیجه مورد نظر عاید شود.

وی گفت: بیشترین آسیب اجتماعی کنونی از بی مهارتی و بیکاری فرد است و اگر فردی در بعد اجتماعی مهارت و حرفه‌ای را فرا گیرد می‌تواند علاوه بر رفع بیکاری خود دیگران را هم جذب کار نماید در نتیجه آن فرد شاغل هیچ وقت به سمت اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی نخواهد رفت.

درویشی افزود: لازم است افراد آسیب دیده اجتماعی را با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای که به صورت رایگان برگزار می‌شود آشنا نمود تا در مسیر درستی گام بردارند و حرکت درست و منطقی مطابق عرف داشته باشند.


در ادامه عباس حسن پور مدیر عامل انجمن معتادان گمنام سخنانی در مورد اقدامات صورت گرفته در انجمن جهت رفاه حال افراد آسیب دیده  بیان کرد و به تشریح بند‌های گنجانده شده در این تفاهم نامه اشاره نمود و خواستار گسترش سطح همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران و انجمن معتادان گمنام شد.
انتهای پیام/س
 

تفاهم نامه بین سازمان فنی و حرفه‌ای با انجمن معتادان گمنام مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.