مدیر عامل موسسه خانه کتاب از اجرای طرح تابستانه کتاب در سال جاری خبرداد.

تکلیف طرح تابستانه کتاب مشخص شد

نیکنام حسینی پور، مدیر عامل موسسه خانه کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اجرایی شدن طرح تابستانه کتاب اظهار کرد: طرح تابستانه کتاب امسال اجرایی می شود و سعی می کنیم این طرح را در اواخر تیر و اوایل مرداد ماه عملیاتی کنیم. البته با توجه به وضعیتی که کتابفروشی ها دارند و اینکه امسال موفق به برگزاری طرح عیدانه کتاب نبودیم، جلسه ای با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم که در این جلسه برای تأمین اعتبار اجرای طرح تابستانه کتاب رایزنی کردیم.

وی افزود: کتابفروشی ها مطالباتی از ما پس از اجرای طرح پاییزه کتاب داشتند که تمام مطالباتشان را پرداخت کردیم و الان هیچ گونه مطالبه ای از ما ندارند و می توانیم بدون بدهی به کتابفروشان طرح تابستانه کتاب را اجرایی کنیم.

مدیر عامل موسسه خانه کتاب با اشاره به تغییرات طرح تابستانه کتاب گفت: هم اکنون در حال بررسی طرح تابستانه کتاب هستیم. البته باتوجه به قیمت کتاب، طبق آماری که از سایت موسسه خانه کتاب به دست آوردیم قیمت کتاب حدود سی درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است که در این راستا ما سقف خرید مردم را در طرح تابستانه کتاب افزایش می دهیم و طی هفته های آینده درباره جزئیات آن اطلاع رسانی می کنیم تا مردم در جریان میزان مبلغ اختصاص یافته در طرح تابستانه کتاب قرارد بگیرند.
انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.