رئیس ادارۀ زندان شهرستان مهاباد از اهدای جام قهرمانی وزنه بردار پیشکسوت مهابادی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،محمد اکبرنژادورزشکار مهابادی جام قهرمانی خود را برای آزادی زندانیان اهدا کرد گفت: «محمد امین رشه» وزنه بردار پیشکسوت اهل مهاباد، جام قهرمانی خود را که در مسابقات پاورلیفتینگ تهران به دست آورده بود برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی پایه این جام حدود 500 میلیون ریال برآورده شده است ادامه داد: این ورزشکار خیّر در مراسم جشن گلریزان امسال جام قهرمانی خود را به مسؤولان قضایی مهاباد تحویل داد.

رئیس ادارۀ زندان مهاباد با قدردانی از اقدام خداپسندانۀ این ورزشکار پیشکسوت مهابادی اضافه کرد: بسیاری از این زندانیان جرایم غیرعمد به صورت ناخواسته و به دلیل بدهی‌های بانکی، بدهی ناشی از چک و مهریه در حبس بسر می‌برند که امیدواریم با حمایت خیران و ستاد دیه بتوانیم شماری از آنها را آزاد کنیم.

این ورزشکار مهابادی در جریان زلزله کرمانشاه نیز علاوه بر ارسال 700 دستگاه بخاری برقی، پتو و یخچال، عواید حاصل از حراج مدال ها و جام های قهرمانی خود را به هموطنان زلزله زده غرب کشور اختصاص داده بود.

انتهای پیام/ع

کمک ورزشکار مهابادی به آزادی زندانیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.