برگزاری جشن گلریزان در مهاباد

جشن گلریزان برای کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی، تربیتی آذربایجانغربی گفت: برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در مهاباد ۲۹ میلیارد ریال لازم است که درجشن گلریزان امسال در این شهرستان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جمع آوری شد.

میرعلی اکبر بنی هاشمی افزود: این میزان کمک‌های جمع آوری شده در جشن گلریزان برای آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد این شهرستان هزینه و بقیه هزینه‌های مورد نیاز توسط ستاد دیه، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی بیمه و تسهیلات بانکی تأمین می‌شود.

بنی هاشمی تصریح کرد: امسال ۳۰ زندانی جرایم غیر عمد درمهاباد چشم به راه کمک‌های خیران هستند که از این تعداد ۲۷ نفر محکومیت مالی، دو نفر محکومیت دیه و یک نفر هم محکومیت مهریه دارد.

وی، با اشاره به اینکه امسال ۴۹۲ زندانی جرایم غیرعمد درآذربایجانغربی منتظر کمک‌های خیران استان هستند افزود: برای آزادی این زندانیان ۳۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

بنی هاشمی گفت: خیران پارسال بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آزادی ۳۰۱ زندانی جرایم غیر عمد استان در جشن گلریزان کمک کردند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی، تربیتی آذربایجانغربی در ادامه اضافه کرد: امسال ۱۹ تا ۲۴ جشن گلریزان در استان آذربایجانغربی برگزارمی شود که تاکنون درچهار شهرستان مهاباد، میاندوآب، شوط و ماکو برگزار شده است.

یازدهمین جشن گلریزان شهرستان مهاباد دیشب با حضور مردم خیّر و مسئولان شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

کمک به زندانیان جرایم غیر عمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.