مالک باشگاه پدیده شهر خودرو به شکایت باشگاه تراکتورسازی واکنش نشان داد.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایت باشگاه تراکتورسازی تبریز از پدیده شهرخودرو به خاطر استفاده از چوچو در تیمش اظهار کرد: هنوز نمی‌دانم که علت شکایت باشگاه تراکتورسازی از ما چیست. البته این حق طبیعی زنوزی است که به خاطر مردم شهرش از حق تراکتورسازی دفاع کند.

حمیداوی ادامه داد: رسم حرفه ای بر این بود که زنوزی با خودم صحبت می کرد. به هر حال هم تیم ما و هم تراکتورسازی از بخش خصوصی وارد فوتبال شده ایم.

حمیداوی: بهتر بود زنوزی با خودم صحبت می‌کرد

مالک باشگاه پدیده درخصوص قرارداد این باشگاه با کارلوس چاواریا تصریح کرد: تیم تراکتورسازی برای خبردار شدن از قرارداد چوچو از فدراسیون نیکاراگوئه استعلام گرفته است، در حالی که ما چوچو را از اروپا گرفته ایم. یعنی آخرین بار چاواریا درفوتبال اروپا بازی کرده است نه در نیکاراگوئه، اصلا فرض می کنیم که قرارداد با چاواریا به صورت  قرضی بوده، طبق قانون فیفا بازیکنی که از تیمی به یک تیم دیگر می رود، همه مباحث مربوط به قراردادش شامل تیم دوم می شود یعنی باید به قرارداد چاواریا با تیم اروپایی نگاه کنیم نه تیمی که در نیکاراگوئه بازی می کرده است.

حمیداوی در پایان خاطر نشان کرد: من با یکی از مسئولان فدراسیون هم که صحبت کردم، مشکلی در بحث ITC چاواریا ندیدیم و مطمئن هستم که این موضوع خطری برای باشکاه پدیده نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

بررسی روند صدور ITC بازیکن پدیده تکلیف شکایت تراکتورسازی را مشخص می‌کند

اطلاعیه باشگاه تراکتور درخصوص طرح شکایت علیه پدیده شهر خودرو

حضور کاپیتان استقلال در پدیده تکذیب شد


انتهای پیام/

واکنش باشگاه پدیده شهر خودرو به ادعای تراکتورسازان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار