معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت پارک بانوان اراک، برای آموزش و اشتغال زنان تاکید کرد.

افتتاح روز بازار‌ها طی ماه‌های آینده برای زنان سرپرست خانواده در پارک بانوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: افتتاح روز بازار‌ها طی ماه‌های سال در پارک پیش بینی شود و همچنین در هر هفته تعدادی از زنان سرپرست خانواده بتوانند محصولات غذایی خود را با نظارت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در این مجموعه عرضه کنند که این خود نشاط اجتماعی و فعالیت اقتصادی را به دنبال دارد.

اکرمی افزود: پس پایان ماه مبارک رمضان استفاده خانواده از پارک در روز جمعه به اتمام میرسد و تمامی روز‌ها برای استفاده بانوان از پارک اختصاص پیدا کند و از ورود آقایان جلوگیری می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان گفت:این پارک از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است و به طور مثال دانشگاه علوم پزشکی اراک در خصوص مسایل پزشکی مرتبط با بانوان، اداره کل بهزیستی در خصوص حوزه مشاوره بانوان، اداره کل ورزش و جوانان استان مباحث ورزشی مربوط به این قشر، اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل میراث فرهنگی و فنی و حرفه‌ای می‌توانند فعالیت جامعه هدف خود در حوزه بانوان را در پارک بانوان افزایش دهند.

انتهای پیام/ک

پارک بانوان اراک مکانی برای آموزش و اشتغال زنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.