آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزشی المپیک، جهانی، بین المللی و آسیایی استان آذربایجان غربی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان استانی در سالن آمفی تئاتر شرکت مخابرات استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزشی المپیک، جهانی، بین المللی و آسیایی استان گفت: امروز ورزش یکی از مهم‌ترین راهکار‌های ایجاد نشاط، سلامتی و سرزندگی در جامعه است و با توسل و توسعه ورزش بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه حل می‌شود.
 
وی در خصوص تاثیر ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز گفت: عدم توجه به ورزش باعث بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود لذا سرمایه گذاری در حوزه ورزش علاوه بر آثار مثبت اقتصادی، در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز بسیار موثر است.
 
معاون سیاسی استاندار به تاثیر ورزش در توسعه روابط میان کشور‌ها هم اشاره کرد و گفت: امروز یکی از دیپلماسی‌های فعال در جهت توسعه و تعمیق روابط میان کشورها، دیپلماسی ورزشی و اعزام و پذیرش ورزشکاران و مربیان است.
 
مصطفوی در ادامه به بخشی از برنامه‌های استان برای توسعه ورزش اشاره کرد و افزود: در استان آذربایجان غربی، صد تشکل اجتماعی وجود دارد که صرفا در جهت توسعه ورزش و سلامتی در جامعه فعالیت می‌کنند.
 
وی گفت: توسعه ورزش و سلامتی در جامعه، نیازمند مشارکت عمومی است و برای تحقق این امر مهم همه باید دست به دست هم دهیم.
 
در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از مدال آوران ورزشی استان تجلیل بعمل آمد.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزشی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.