جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال به میزبانی ارومیه در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال به میزبانی ارومیه در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این جلسه با اشاره به اهمیت مد نظر قرار دادن موضوعات فرهنگی در برگزاری مسابقات ورزشی گفت: پرداخت به موضوعات فرهنگی خصوصا انتخاب لباس و موسیقی در این مسابقات با توجه به فرهنگ قومی و مذهبی استان بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین بر مدیریت هزینه‌ها و جلوگیری از اسراف در برگزاری این مسابقات تاکید کرد و افزود: این مسابقات فرصت بسیار خوبی برای مطرح کردن نماد‌های تاریخی و فرهنگی استان است.

حسینی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه برگزاری مسابقات جهانی والیبال را ظرفیت بزرگی برای استان دانست و گفت: می‌توان از این مسابقات برای نشان دادن آثار تاریخی و فرهنگی استان و بیان ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی استفاده کرد.

همچنین در این جلسه سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان، حضرتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، خوشدلی قائم مقام صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی و چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

هفته سوم مسابقات لیگ جهانی والیبال در سال ۲۰۱۹ به میزبانی شهر ارومیه با حضور تیم‌های مطرح جهانی از جمله کانادا، روسیه، لهستان و ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

جزییات جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال به میزبانی ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.