رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی از دستگیری سه متهم در زمینه سرقت لوازم خودرو و موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حیدری رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی در تشریح خبر دستگیری سه سارق شب رو اظهار کرد: بامداد روز گذشته کمی مانده به اذان صبح، ماموران گشت کلانتری حین گشت زنی‌های شبانه روزی خود متوجه یک خودروی پژو ۲۰۶ در خیابان گاندی شدند، در حالی که فردی پیاده در کنار آن در حال هل دادن یک دستگاه موتورسیکلت سفیدرنگ وگو بود.

وی ادامه داد: با مشکوک شدن پلیس به موضوع، فردی که موتورسیکلت را هل می‌داد، متوجه ماجرا شده و در حالی که موتورسیکلت را روی زمین رها کرده بود سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ با دو سرنشین شده و از محل متواری شدند که به این ترتیب تعقیب و گریز ۲۰ دقیقه‌ای در حوالی اتوبان‌های محدوده این کلانتری کلید خورد.

وی افزود: ماموران طی این تعقیب و گریز مجبور به شلیک چند تیر هوایی و مستقیم شدند که در مجموع ۱۵ تیر شلیک شد و متهمان که دیگر چاره‌ای جز توقف نداشتند، خودروی خود را رها کردند و از محل متواری شدند.

سه سارق شب رو لوازم خودرو و موتورسیکلت دستگیر شدند + عکس

این مقام انتظامی ادامه داد: با اقدام سریع ماموران، دو متهم حین فرار بازداشت شدند و یک متهم نیز در حالی که بیهوش داخل خودرو بود کشف و به بیمارستان انتقال داده شد که متهم سوم پس از به هوش آمدن مدعی شد از ترس دیدن پلیس بیهوش شده بود.

وی ابراز داشت: با تکمیل تحقیقات ابتدایی در این پرونده، از هر سه متهم بازجویی‌ها صورت گرفت و آن‌ها با اعتراف به ارتکاب سرقت‌های سریالی در این محدوده، مخفیگاه خود را نیز به پلیس معرفی کردند که از این محل نیز تعداد قابل توجهی ضبط و باند سرقتی به همراه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد؛ بنابراین گزارش، هر سه متهم سابقه دار که معتاد به روانگردان شیشه هستند به مقام محترم قضائی معرفی شدند و تحقیقات در اینباره جریان دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار