رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو از دستگیری سه سارق منزل با هشیاری شهروندان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رسول بهرامی رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو اظهار کرد: بامداد گذشته ماموران گشت عملیات کلانتری، در تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۰ پلیسی در جریان یک فقره سرقت از منزلی در محدوده تهران نو قرار گرفتند با این توضیح که متهمان در خانه، در حال ارتکاب به سرقت هستند.

وی ادامه داد: سریعا ماموران عملیات این کلانتری وارد عمل شدند و با حضور در محل، متوجه شدند سارقان از حضور ماموران با خبر شده و در حال فرار از طریق پشت بام خانه هستند که با هماهنگی‌های قضائی انجام شده، خیلی سریع به پشت بام منزل رفته و هر سه سارق را که ۲۰ تا ۲۲ ساله بودند، زمینگیر و دستگیر کردند.

رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو گفت: با انتقال متهمان به کلانتری، از آنان علاوه بر ابزار آلات سرقت از منزل و همچنین ۱۵ عدد شاه کلید، مقادیر قابل توجهی طلاجات سرقتی شامل سکه، گوشواره، دستبند و زیورآلات کشف شد که در ادامه ماموران با صاحب خانه مذکور که سارقان برای سرقت به آن رفته بودند، تماس حاصل و او را به کلانتری فراخوان کردند.

سرهنگ بهرامی تصریح کرد: شاکی که از سرقت شدن منزلش خبر نداشت، با حضور در کلانتری از هر سه متهم به اتهام سرقت منزل اش شکایت کرد و به این ترتیب پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و به نظر مقام محترم قضائی رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
دست دزدان باید قطع شود
آخرین اخبار