مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری گفت: با موافقت کارگروه استانی معاینه فنی خودرو‌های سبک استان زنجان، همه شهرستان‌های زنجان صاحب مرکز معاینه فنی خودرو می‌شوند.

شهرستان های استان زنجان صاحب مرکز معاینه فنی خودرو می شوندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،به نقل از معاونت عمرانی استانداری زنجان، اسرافیل نیازی با اشاره به مصوبه کارگروه استانی معاینه فنی خودرو‌های سبک استان زنجان افزود: با راه اندازی مرکز معاینه فنی در دو شهرستان ماهنشان و ایجرود و افزایش یک مرکز معاینه فنی خدابنده به دو باب همه شهرستان‌های تابعه استان از وجود این مراکز بهره مند می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: مجوز مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک پس از انتشار فراخوان و رعایت موارد مندرج در آئین نامه اجرایی معاینه فنی اعطا می‌شود که بدین ترتیب تعداد مراکز معاینه فنی استان از ۱۱ مرکز به ۱۴ مرکز ارتقا می‌یابد.

مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری زنجان گفت: با موافقت کارگروه استانی معاینه فنی خودرو‌های سبک استان زنجان امسال شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود نیز صاحب مرکز معاینه فنی خودرو می‌شوند.

نیازی با بیان اینکه در برنامه پنج ساله ایجاد و گسترش مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک لحاظ شده است، اظهار کرد: از پارسال افزایش مراکز معاینه فنی به شهرداری‌ها ابلاغ شد تا از طریق فراخوان برای عملیاتی کردن آن اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری زنجان وظیفه نظارت عالیه را به عهده دارند و شهرداران رئیس ستاد معاینه فنی سبک در شهر‌ها هستند، تا کنترل، پیگیری و نظارت بر این مراکز را انجام دهند. مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای نیز عهده دار رسیدگی به مراکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین است.

مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری زنجان گفت: تعداد مراکز معاینه فنی خودرو‌های سبک استان را ۱۱ مورد برشمرد که در هفت شهر تابعه استان با ۱۲ خط مشغول فعالیت هستند.

نیازی تعداد مراکز معاینه فنی خودرو‌های سبک کشور را ۵۲۶ مرکز اعلام و ابراز کرد: زنجان سهم ۱.۲ درصدی از این تعداد دارد که با افزایش سه مرکز جدید سهم استان افزایش می‌یابد.
 
انتهای پیام/ن
 

همه شهرستان‌های زنجان صاحب مرکز معاینه فنی خودرو می‌شوند

 
برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.