سرپرست شهرداری اهواز گفت: انتقال مفاهیم با هنر تأثیر بالایی در تعمیق آن مفاهیم دارد و خوشحالیم که امروز شاهد حضور رزمندگان و مدافعان آرمان‌های انقلاب جوان هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، موسی شاعری، سرپرست شهرداری اهواز بیان داشت: انتقال مفاهیم با هنر تأثیر بالایی در تعمیق آن مفاهیم دارد و خیلی خوشحالیم که امروز شاهد حضور رزمندگان و مدافعان آرمان‌های انقلاب جوان هستیم.

وی افزود: از سال‌های آغازین دهه ۷۰ مقام معظم رهبری مبحث تهاجم و شبیه خون فرهنگی را مطرح کردند و طی سال‌های اخیر نوعی کم کاری را در دستگاه‌های متولی این امر شاهد بودیم.

شاعری با اشاره به دستور مقام معظم رهبری به جوانان بیان داشت: رهبر به نسل جوان دستور حضور در عرصه را دادند و از آن به‌عنوان آتش به اختیار یاد کردند

سرپرست شهرداری اهواز تصریح کرد: امروزه باید رویکرد خود را از پدافندی به آفندی تغییر و حضور در فضای مجازی نیز باید قدرتمند باشد تا به مقصد توسعه و گسترش و سازمان‌های جبهه مقاومت اسلامی برسیم.

وی ادامه داد: این جبهه در واقع پیروز و آینده‌ساز جامعه جهانی است تا این پرچم به دست امام عصر (ع) می‌رسد و امیدوارم تمام جوانان که خیلی خلاقانه فعالیت می‌کنند با همه توان به کمک این مجموعه بشتابند.

انتهای پیام/م

توجه به فرهنگ و هنر در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.