فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۳۴ هزار تن کنجاله سویای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهر کرمانشاه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

کشف ۱۳۴ تن کنجاله سویا قاچاق در کرمانشاهبه گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع کاراگاهان پلیس آگاهی در خصوص فعالیت فردی در کار قاچاق محصولات کشاورزی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و شگرد‌های پلیسی این فرد شناسایی شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این فرد با واردات غیرقانونی کنجاله سویا از مناطق مرزی جنوب کشور و دپو کردن آن در یکی از انبار‌های نقاط حاشیه‌ای شهر، اقدام به فروش خارج از شبکه این محصول می‌کند.

سردار امان اللهی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی توانستند انبار محل اختفای کنجاله‌های سویا را شناسایی و در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۳۴ تن از این محصول را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله قاچاق کشف شده به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

وی همچنین از پلمب محل نگهداری کنجاله‌های سویای قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
سردار امان اللهی در پایان با اشاره به اثرات مخرب پدیده قاچاق و ضرباتی که بر پیکره اقتصادی کشور وارد می‌کند، گفت: برخورد با این پدیده همواره جزو اولویت‌های کار پلیس بوده است.
انتهای  پیام/ز



۱۳۴ هزار تن کنجاله سویای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال  کشف شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.