استاندار کرمانشاه با اشاره به جذب ۳۶ درصدی اعتبارات از سوی دستگاه‌های اجرایی استان، این مقدار جذب اعتبار را ضعیف عنوان و از عملکرد مدیران انتقاد کرد.

 به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : برخی دستگاه‌های اجرایی استان نظیر راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جهادکشاورزی، فنی و حرفه ای، آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و دانشگاه علوم پزشکی در جذب اعتبار ضعیف عمل کرده اند.

وی با بیان اینکه فرصت زیادی برای جذب اعتبار از وزاتخانه‌های مربوطه از دست رفته، گفت : با این حال هنوز فرصت اندکی باقی است و مدیران باید نهایت تلاش خود را برای جذب حداکثری اعتبار به کار بگیرند.

بازوند تاکید کرد: کم کاری مدیران در جذب اعتبار که برای عملیاتی کردن پروژه‌های ادارات خودشان است تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست و حتماً در فرصت باقیمانده برای افزایش اعتبار مورد نیاز باید تلاش کنند.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به تدوین طرح سند رونق تولید استان، گفت: اگر این سند عملیات اجرایی آن خوب انجام شود می‌توانیم از آن به عنوان یک سند مشترک بین استان‌های واقع در منطقه سه کشور شامل کرمانشاه، همدان، لرستان و ایلام نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: کلیات این سند مورد وثوق مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای برنامه ریزی استان قرار دارد و باید تلاش کنیم تا به بهترین شکل ممکن آن را اجرایی کنیم.

بازوند یادآوری کرد: اجرای موفق این سند می‌تواند باعث رونق تولید و اقتصاد استان شده و کسب و کار را نیز رونق می‌بخشد.

استاندار کرمانشاه همچنین با استقبال از اجرای طرح توسعه اقتصادی و اشتغال روستا‌های استان، گفت: این طرح نیز می‌تواند علاوه بر ماندگار کردن روستائیان، باعث شکوفایی اقتصادی در این مناطق نیز بشود.

وی گفت: در این طرح قرار است یک هزار و ۷۱۵ روستای استان شرکت داده شوند و توانمندی‌های آنان را در بخش‌های مختلف شکوفا می‌کند.

بازوند در پایان از فرمانداران و مدیران استان نیز خواست با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و احتمال افزایش آتش سوزی‌ها با توجه به بارش‌های مناسب سال زراعی جاری، وضعیت را به گونه‌ای مدیریت کنند تا شاهد این اتفاق نباشیم.

 

 

انتهای پیام/د

برخی دستگاه‌های اجرایی استان در جذب اعتبار ضعیف عمل کرده اند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.