معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: هزار حامی در ماه مبارک رمضان حمایت از فرزندان خانوار تحت حمایت را برعهده گرفته‌اند.

پیوستن هزار حامی اردبیلی به طرح اکرام ایتام و محسنین در جشن رمضان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه تاکنون هزار حامی در ماه مبارک رمضان به طرح‌های اکرام ایتام و محسنین پیوسته‌اند، گفت: با اطلاع‌رسانی مناسب شبکه استانی صداوسیما در نمایشگاه و بازارچه رمضان، همچنان خیران اردبیلی با مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان درصدد ثبت‌نام در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین هستند تا بدین طریق بخش قابل توجهی از مشکلات کودکان و نوجوانان تحت حمایت برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه شاهد حضور پرشور نیکوکاران اردبیلی در تمامی روز‌های ماه مبارک رمضان برای یاری‌رسانی به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین بودیم، بیان کرد: به خصوص در شب‌های قدر شاهد بیشترین حامی‌یابی در سطح استان اردبیل بودیم که امیدواریم با پیوستن این حامیان، مددجویان تحت حمایت دغدغه‌ای نسبت به آینده خود نداشته باشند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ۳۰ پایگاه برای ثبت‌نام از خیران در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در سطح استان اردبیل تدارک دیده شده است، افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان پایگاه‌های کمیته امداد برای جذب حامیان مستقر خواهند بود که مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به آن حمایت خود را از کودکان تحت حمایت اعلام کنند.

توحیدی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۲ هزار و ۳۰۰ حامی حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین را برعهده دارند، گفت: حامیان نیکوکار در کنار کمک‌های نقدی ماهیانه، از طریق رفع مشکلات تحصیلی، تهیه لوازم تحریر، پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن، درمان و کمک‌های فرهنگی می‌کوشند تا بخشی از مشکلات مهم فرزندان معنوی خود را برطرف کنند.

وی با اعلام اینکه ۱۸۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند، بیان کرد: ۳۲۰۰ فرزند مشمول طرح محسنین نیز چشم‌انتظار کمک‌های حامیان برای ادامه تحصیل و رفع نیاز‌های اساسی زندگی هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به پویش حمایت از ایتام و محسنین استان اردبیل، افزود: مردم نوعدوست استان اردبیل برای پیوستن به این پویش می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ به حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین بپردازند.

توحیدی با بیان اینکه استقبال مناسبی از پویش حمایت از ایتام و محسنین این استان صورت گرفته است، گفت: این پویش با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، افزایش حس مسئولیت‌پذیری در قشر‌های مختلف جامعه و یاری‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین راه‌اندازی شده است تا وضعیت تحصیلی، معیشتی و درمانی آن‌ها را بهبود بخشد.

انتهای پیام/ح

۱۸۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد اردبیل قرار دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.