مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین در نشست هماهنگی تعطیلات پیش رو گفت: دستگاه‌های امدادی در ایام تعطیلات پیش رو شامل سالروز رحلت امام خمینی (ره) و ایام عید فطر در آمادگی کامل هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قدرت اله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استانداری در جلسه‌ای که به منظور هماهنگی بین دستگاه‌های امدادی در ایام تعطیلات رحلت حضرت امام و عید سعید فطر برگزار شد گفت: دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان آمادگی لازم را برای دادن خدمات به مسافران و زائران مرقد حضرت امام (ره) دارند.

مهدیخانی افزود: تامین سوخت در جایگاه‌های سوخت استان پیش بینی شده است و شرکت نفت هم باید آمادگی لازم برای تامین سوخت جایگاه‌ها را داشته باشد که در ایام تعطیلات مشکلی نداشته باشیم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری در ادامه تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان که در ایام تعطیلات قصد مسافرت دارند جایگزینی پاسخگو و باقدرت تصمیم گیری انتخاب و معرفی کنند.

مهدیخانی در ادامه با اشاره به حجم تردد‌ها در استان گفت: با توجه به پر تردد بودن محور قزوین _ رشت در تلاشیم تا آتش نشانی به صورت دائم در این منطقه مستقر شود.

انتهای پیام/ک

جلسه هماهنگی بین دستگاه‌های امدادی در ایام تعطیلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.