مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با تاکید بر اینکه مدیران بهبود مدیریت را باید مد نظر قرار دهند، گفت: با مردم بودن باعث ایجاد انگیزه و روحیه رضایت‌مندی در بین افراد جامعه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم استوار میمندی در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز ضمن تقدیر و تشکر از حضور ارزشمند و میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور که یک جنگ تمام عیار اقتصادی بر علیه کشور راه‌اندازی شده و در این چهل سال مخالفان ما از راه‌ها، توطئه‌ها و نیرنگ‌های مختلف استفاده کرده‌اند تا چرخ‌های توسعه این کشور را از حرکت باز دارند، نباید تنها بر صادرات نفت تکیه کرد.

وی افزود: امروز رویکرد‌ها تغییر کرده و باید از فرصت وجود فضا‌های مجازی استفاده مطلوب کنیم، زیرا دشمن از این طریق جنگ روانی را به راه انداخته و بر تهدیدات خود افزوده است.

استوار میمندی ادامه داد: مدیران باید از فضا‌های مجازی و امکانات و فرصت‌ها استفاده بهینه کرده و برای بهبود و رسیدن اهداف مدیریت کشور نباید دست روی دست گذاشت.

وی اظهار داشت: باید از ظرفیت‌هایی همچون شکل جغرافیایی، عمق استراتژیک کشور، هم مرزی با ۱۵ کشور همسایه، وجود ذخائر و معادن بسیار، نیرو‌های نخبه و تحصیل کرده، مراکز دانشگاهی استفاده بهینه کرده و نیرو‌ها و ظرفیت‌های بالقوه به فعلیت درآید، آنجاست که نیازمندی به نفت کمتر احساس می‌شود.

استوار میمندی با تاکید بر اینکه مدیران بهبود مدیریت را باید مد نظر قرار دهند، گفت: مردم داری، در بین مردم قرار گرفتن و با مردم بودن باعث ایجاد انگیزه و روحیه رضایت‌مندی در بین افراد جامعه می‌شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس تصریح کرد: سیل فروردین ماه شیراز، نمایانگر این واقعیت است که حضور و همکاری مسؤولین استانی و شهرستانی، در هر مسند و لباسی، شاهد افزایش میزان رضایت مندی عموم از عملکرد دولت بودیم.

استوار میمندی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی مدنظر مسؤولان باشد، گفت: از روزمرگی خارج شویم، برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را در دستور کار خود داشته باشیم تا میزان عملکرد و رضایتمندی قابل سنجش است. نقاط ضعف را تقویت کرده، از بین ببریم و نقاط قوت را تقویت کرده و بالا ببریم.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با اشاره به افق ۱۴۰۰ استان فارس و شهرستان شیراز تاکید کرد: با استفاده از اسناد بالادستی و همدلی و همکاری می‌توان در شرایط کنونی، نقشه راهی جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم.

استوار میمندی گفت: دشمن به هر طریقی در اطراف ما خیمه زده و می‌داند که از لحاظ نظامی نمی‌تواند خدشه‌ای به کشور وارد کند.

وی با اشاره به ایکنه به هر بهانه این چوب لای چرخ همدیگر گذاشتن، چرخ حرکت رو به جلو را کند می‌کند، تاکید کرد: مسائل حاشیه‌ای را کنار گذاشته و به فکر حرکت و پیشرفت کشور باشیم.

این مسوول ادامه داد: مسؤولان باید با توجه به شرایط کنونی، به فکر انسجام ملی، وحدت رویه و مردم داری باشند تا بتوانیم شاهد موفقیت در برگزاری انتخابات باشیم.

فرماندار شهرستان شیراز نیز در این نشست گفت: در شیراز، با توجه به زرق و برق ظاهری، شاهد جذب اعتبارات کمی بوده‌ایم و در بسیاری از شاخص‌های توسعه یافتگی با توجه به نسبت به سایر شهرستان‎های فارس، شیراز پایین‌تر است.

محمدرضا امیری افزود: میطلبد که مدیران، نمایندگان مجلس، اعضای شورای اسلامی شهر با مدیران بالاتر رایزنی کرده، تا بتوانیم حق شیراز را ادا کنیم.

وی ادامه داد: چرا باید در ناحیه چهار آموزش و پرورش شیراز، ۱۸ مدرسه تخریبی داشته و ۷۵ درصد مدارس دوشیفت باشند، درحالی که در شهرستان‌های دیگر شاهد چنین موضوعی نیستیم. چرا باید در غرب شیراز یک زمین ورزشی مناسب نداشته باشیم. این‌ها باید دغدغه شود.

فرماندار شیراز تصریح کرد: دباید بتوانیم شاخص‌های توسعه را به میانگین استانی و کشوری نزدیک کنیم که همتی عالی را می‌طلبد، با یک مدیریت جهادی و طبق منویات مقام معظم رهبری و شرایط کنونی کشور، مدیران وقت گذاشته، از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم. فقط نگاهمان به بودجه نباشد.

وی با اشاره به ایکنه ما در موقعیت یک جنگ اقتصادی تمام عیار بوده و برای دفاع از ملت، نظام و کشور نیاز به تقویت و انسجام داریم، گفت: ضمن اینکه اختلاف سلائق وجود دارد، اما بعضا شاهد برخی از این جنجال‌های سیاسی هستیم که دست به مسائل حاشیه‌ای می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید توجهشان به دغدغه مسائل اساسی مردم در حوزه‌های اشتغال، فرهنگ، اقتصاد و ... باشند، اظهار داشت: دولت همچون سایر نهاد‌ها در کنار مردم ایستادگی کرده و باید تقوا پیشه کرد و با همکاری و وحدت نظر از این برهه عبور کرد.

حسن پور، معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز هم با اشاره به اهمیت تعامل با دستگاه‌های اداری مختلف، گفت: باید با نظم و برنامه‌ریزی تدوین شده، بهترین راندمان و بهره‌وری را در حل مسائل مردمی به ویژه بحث انتخابات داشته باشیم.

در پایان از خدمات حسن همتی معاون پیشین سیاسی، امنیتی و اجتماعی تقدیر شد.
انتهای پیام/م

مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار