مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: در بدنه مدیران استان به یک تحرک و پویایی نیاز داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم استوار میمندی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با اشاره به اینکه در بدنه مدیران استان به یک تحرک و پویایی نیاز است و مدیران باید با این حرکت همراه باشند در جلسه شورای اداری شهرستان جهرم بیان کرد: شرایط کشور ویژه است و باید با مدیریت صحیح، و بهره‌گیری از نیروی انسانی توانمند شرایط حساس را گذراند.

وی با بیان اینکه مدیران باید ظرفیت‌ها را شناسایی کنند و برای خود هدف‌گذاری و نقشه راه داشته باشند، افزود: یکی از رسالت‌های مدیران تقویت سرمایه‌های اجتماعی و با برنامه حرکت کردن است.

استوار میمندی تصریح کرد: ۳۰ درصد ظرفیت استفاده مدیران باید از جوانان و بانوان باشد که این طرح در استان در حال انجام است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس افزود: باید بدانیم در حوزه‌هایی از جمله آب، گاز و برق به کدام سمت حرکت می‌کنیم چرا که اگر با برنامه حرکت کرده بودیم اکنون شاهد بحران‌هایی مانند بحران حوزه آب نبودیم.
وی با تاکید بر اینکه توجه به محدودیت منابع مالی و تعریف بودجه‌های انقباضی، نوع مدیریت‌ها باید تغییر کند، ادامه داد: مدیران در انجام امورات برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای خود تعریف کرده و برای شکوفایی ظرفیت‌های داخلی تلاش کنند.

گفتنی است، در این جلسه نیز نسرین زارعی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه جهرم معرفی و از خدمات ایوب غفاری بخشدار سیمکان تقدیر و محمدحسین آیت‌اللهی به عنوان بخشدار سیمکان منصوب شد و از خدمات احمدعلی گچکاران مدیریت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جهرم تقدیر و علیرضا عرب شیبانی مدیریت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان را بر عهده گرفت.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ت

در بدنه مدیران استان نیاز به تحرک و پویایی داریم

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.