فرآیند احراز صلاحیت ناصر حاج محمدی به عنوان شهردار منتخب رشت در وزارت کشور در مراحل نهایی قرار دارد.

بررسی احراز صلاحیت شهردار منتخب رشت در وزارت کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فاطمه شیرزاد، سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: به گلایه شهروندان پیرامون طولانی شدن فرآیند انتخاب شهردار این شهر در یکسال اخیر اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی پنجم رشت پیش از این چندین مرحله بر اساس تکلیف قانونی خود در خصوص انتخاب شهردار اقدام کرد، اما بنا به دلایلی ۳ منتخب این شورا در وزارت کشور احراز صلاحیت نشدند.

وی، با بیان اینکه بی شک فقدان شهردار مشکلات و آسیب‌هایی برای شهر به همراه دارد، افزود: اعضای شورا اسلامی رشت در تلاش هستند تا احراز صلاحیت شهردار رشت تسریع شود و نگرانی‌های شهروندان خاتمه یابد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت، توسعه همه جانبه شهر رشت را از اهداف شورای اسلامی این شهر عنوان کرد و گفت: امیدواریم با احراز صلاحیت ناصر حاج محمدی شهردار منتخب رشت، توسعه این شهر در همه ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حوزه سلامت رقم بخورد.

فاطمه شیرزاد، با اشاره به اینکه وحدت و همدلی در این باره کلید موفقیت است، تصریح کرد: ۱۶ اردیبهشت امسال در نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت ناصر حاج محمدی با ۱۰ رای موافق ۱۱ عضو شورا به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.

 

انتهای پیام/م.ع

مراحل پایانی احراز صلاحیت شهردار منتخب رشت

برچسب ها: شورای شهر ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.