سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: فردا شهردار رشت انتخاب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت امروز گفت: در نشست دیشب این شورا برای انتخاب گزینه‌های نهایی تصدی شهرداری رشت با رای اعضاء از میان ۱۷ نامزد ۶ نفر به عنوان گزینه‌های نهایی تصدی شهرداری رشت انتخاب شدند و در جلسه‌ای که از ساعت ۹ فردا برگزار می‌شود از میان ۶ گزینه با رای اعضای شورای اسلامی شهردار رشت انتخاب می‌شود.

وی افزود: مسعود موسوی با ۱۰ رای، حامد عبدالهی با ۹ رای، رضا ساغری با ۸ رای، علی مبصر با ۸ رای، سینا مقدادی با ۷ رای و بهزاد نیک فهم با ۶ رای به عنوان گزینه‌های نهایی تصدی شهرداری رشت انتخاب شدند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه گزینه‌های انتخاب شده بومی و دارای تخصص هستند گفت: عصر امروز برنامه‌های ۶ گزینه نهایی تصدی شهرداری رشت با حضور رسانه‌ها در صحن شورای اسلامی بررسی می‌شود.

فاطمه شیرزاد افزود: پیش از این ۲۰ گزینه برای تصدی شهرداری رشت انتخاب شده بود که آقایان رسولی، قاسمیان و نیک زاد انصراف دادند و ۶ گزینه نهایی از بین ۱۷ نامزد انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه مسعود نصرتی شهردار رشت پس از ۱۰ ماه فعالیت، تیرماه امسال از سمت خود استعفا کرد ،تصریح کرد: رشت مرکز استان گیلان از تیرماه امسال شهردار ندارد.

 

انتهای پیام/م.ع

فردا شهردار رشت انتخاب می‌شود

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.