رئیس شورای اسلامی شهر انزلی با تاکید بر لزوم بررسی وضعیت نامطلوب کارخانه کمپوست انزلی، از مسدود شدن حساب شهرداری به دلیل بدهی خبرداد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ امیر احمدی فرد شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی از مسدود شدن حساب شهرداری این شهر خبرداد و اظهار کرد: در حال حاضر یکی از طلبکاران سال‌های گذشته حساب‌های شهرداری را مسدود کرده است.

رئیس شورای شهر انزلی با اشاره به پرداخت بدهی ۶ میلیارد تومانی پیمانکار آسفالت، افزود: درصورت نبود این بدهی می‌توانستیم این مبلغ را صرف پروژه‌های عمرانی و پرداخت حقوق پرسنل کنیم.

وی همچنین به نزدیک بودن روز خبرنگار نیز اشاره کرد و گفت: خبرنگارانی که دلسوزانه و منصفانه در کنار اعضای شورای شهر انزلی بوده و انتقاد کرده و با انتقال مشکلات مردم به شورا در حل آن‌ها کمک کردند.

احمدی فرد با بیان اینکه ترافیک یکی از مشکلاتی است که به دلیل وجود ادارات بسیار در مرکز شهر با آن مواجه هستیم، تصریح کرد: یکی از پیشنهادات شورا برای حل این مشکل احداث پارکینگ طبقاتی در مرکز شهر است.

وی به مکاتبه شورای اسلامی شهر انزلی با فرماندار درباره برخورداری شهروندان از تخفیفات ویژه اداره برق براساس تعرفه مناطق گرمسیری کشور خبرداد.

رئیس شورای شهر انزلی همچنین به ساماندهی پارکینگ‌ها سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: باید سیاستگذاری‌ها به گونه‌ای باشد که کاسبان و کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی از پارک طولانی مدت خودرو‌های خود در معابر اصلی خودداری کنند.

راه اندازی تصفیه خانه کارخانه کمپوست

شهردار انزلی در ادامه این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه لوله گذاری مسیر انتقال شیرابه به تصفیه خانه، اظهارکرد: در تلاش هستیم تا این تصفیه خانه تا پایان سال جاری به بهره برداری رسیده این درحالی است که باید پیش از ساخت کارخانه کمپوست، تصفیه خانه آن راه اندازی می‌شد.

پورقربان با بیان اینکه بخش مهمی از ساماندهی بازار هفتگی انزلی انجام ضده است، افزود: مسیر‌های بسته بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود اعضای شورا و سایر مسولان با شهرداری همکاری و تعامل لازم را برای جذب سرمایه گذار داشته باشند.

شهردار انزلی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دفع زباله‌ها و شیرابه‌ها معضلات زیست محیطی به دنبال دارد می‌توانیم با دفن زباله به روش صحیح و همچنین مدیریت حجم طباله‌های تولیدی را کاهش دهیم.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: شورای شهر ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.