فرماندار بناب بر لزوم توجه جدی تمامی دستگاه‌ها به موضوع اوقات فراغت جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رفیعی فرماندار بناب  درنشست مشترک و کارگروه فرهنگی و اجتماعی و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بناب توجه به موضوع اوقات فراغت بویژه در قشر جوان و نوجوان را از عوامل موثر در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواند و گفت: بایستی با تعامل همه جانبه و برنامه ریزی صحیح به جلب مشارکت حداکثری خانواده‌ها و اقشار مختلف جامعه درغنی سازی اوقات فراغت بپردازیم و از این فرصت برای افزایش اعتماد خانوده‌ها بنحو مطلوب استفاده نماییم.

وی همچنین توجه به فضای مجازی در بین جوانان را باعث درون گرائی شدن جوانان دانست و تاکید داشت: بحث فضای مجازی قدرت ارتباط بین جوانان با همنوعان خود را در بین جوانان سلب کرده است واین موضوع زنگ خطری برای جامعه و به ویژه برای جوانان در سنین مختلف است

رفیعی فرماندار بناب تعیین شاخص‌هایی برای ارزیابی طرح‌های اوقات فراغت را ابزاری لازم برای سنجش کمیت و کیفیت این طرح‌ها دانست و خاطر نشان کرد وظیفه همه مسئولین و دستگاه‌ها است که در این راستا تلاش کنند.

رفیعی آداب رسوم گذشتگان را امری جدی برای جوانان بیان کرد و حاشیه شهرو فعالیت‌های حرفه آموزی و مهارتی در ایام اوقات فراغت را از موضوعات حائز اهمیت خواند و تصریح کرد در این بخش نیز بایستی از تمامی ظرفیت‌های بومی شهرستان استفاده نمود.

رفیعی نیز با تاکید بر لزوم توجه جدی تمامی دستگاه‌ها به موضوع اوقات فراغت و بهره برداری مناسب و مطلوب از این ایام  گفت:آنچه بایست به آن توجه شود این است که اوقات فراغت منحصر به تابستان نیست و در تمام ایام سال باید تداوم داشته باشد.

وی افزود: توسعه سلامت عمومی، ایجاد نشاط اجتماعی واستعدادیابی مهتمرین اهدافی است که در اوقات فراغت بدان پرداخته می‌شود و این مهم نیازمند برنامه ریزی و نظارت دقیق است.

 

انتهای پیام/ش

ضرورت توجه جدی تمامی دستگاه‌ها به موضوع اوقات فراغت جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.