در روز جهانی قدس ۴۱۰۰۰۰ نفر با متروی تهران جابجا شدند.

استفاده ۴۱ هزار نفر از متروی تهران در روز جهانی قدسبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در روز جمعه دهم خرداد ۹۸ همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در تمامی خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت متروی تهران و حومه به صورت رایگان خدمات رسانی کرد.

مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری مترو اعلام کرد: با اشاره به حضور باشکوه مردم شریف و روزه دار تهرانی در روز جهانی قدس؛ متروی تهران از ابتدای صبح امروز با آمادگی کامل و با تلاش پرسنل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در بخش‌های مختلف، تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شرکت کنندگان روز جهانی قدس به کار گرفته و طبق آمار به دست آمده از ابتدای سرویس دهی تا پایان مراسم، ۴۱۰۰۰۰ نفر از متروی تهران به صورت رایگان استفاده کردند.

به منظور جا به جایی بهتر مسافران فاصله حرکت قطار‌های مترو به خصوص در خط ۴ مترو که ایستگاه‌های آن در مسیر راهپیمایی قرار داشتند، کاهش یافت. شرکت بهره برداری متروی تهران همواره آمادگی کامل برای سرویس دهی مناسب به شهروندان گرامی در تمامی مراسم‌های ملی و مذهبی را دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
به اميد ازادي قدس شريف
آخرین اخبار