مدیرعامل شرکت عمران مسکن مهر پردیس گفت: امسال ۴۰ هزار واحد مسکونی را تکمیل و تحویل مردم خواهیم داد.

سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران مسکن مهر پردیس در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر در این منطقه اظهار کرد: در شهر جدید پردیس حدود ۸۲ هزار واحد مسکونی ساخته شده است.

هدایت با بیان اینکه از این ۸۲ هزار واحد مسکونی ۳۵ هزار واحد افتتاح شده  و ۴۷ هزار واحد نیز در مراحل مختلف ساخت هستند، اظهار کرد: امسال هم ۴۰ هزار ئاحد را تکمیل و تحویل مردم خواهیم داد و البته این موضوع مستلزم همکاری بانک مسکن و مردم است.

مدیرعامل شرکت عمران مسکن مهر پردیس گفت: در بخش محوطه سازی و آماده سازی از همه منابع خود استفاده کردیم و در کنار ساخت واحد‌های مسکونی در حال تکمیل زیربنا‌ها و خدمات در شهر جدید پردیس هستیم.

وی با بیان اینکه قصد داریم از طریق مشارکت با بخش خصوصی تمام مراکز خدمت رسانی در پروژه مسکن مهر پردیس را تکمیل کنیم افزود: با ساخت مسجد، مدرسه، سرای‌محله، درمانگاه و سایر خدمات مورد نیاز در هر محله، همزمان با سکونت مردم در واحد‌های مسکونی خود خدمت رسانی کنیم.

هدایت گفت: در لایحه بودجه سال ۹۸، بودجه برای ساخت مترو در شهر جدید پردیس تخصیص داده شده است.

مدیرعامل شرکت عمران مسکن مهر پردیس ادامه داد: کار اجرایی پروژه‌ی مترو پردیس که یک راه حمل و نقل ایمن است را با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء شروع کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات در حوزه فضای سبز انجام شده که همزمان با سکونت مردم این مسئله نیز حل شده باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.