دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: خوزستان بعد از تهران دومین منطقه‌ حیاتی ایران است.

خوزستان بعد از تهران دومین منطقه‌ حیاتی ایران است/  شکست معامله قرن در راهپیمایی روز قدس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،سردار سرلشکر سید رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: خوزستان بعد از تهران دومین منطقه‌ی حیاتی ایران است، در سیل اخیر علاوه بر حماسه‌ی مردم خوزستان از ۱۰ استان کشور هم به کمک خوزستان آمدند، چون قلوب‌ ملت ایران با این استان است. امیدواریم این کمک‌ها تا رفع مشکلات ادامه یابد.

وی افزود: موضوع صحبت من راهبرد مقاومت و ادامه‌ی جهاد مسلحانه تا آزادی ملت فلسطین و قدس شریف و شکست معامله قرن است. راهپیمایان عزیز، این راهپیمایی شما در اهواز و خوزستان و سراسر ایران به تمام دنیا مخابره خواهد شد و در شکست توطئه‌ی جدید معامله قرن تاثیر خواهد گذاشت. این حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام راحلمان از آزادی و قدس شریف برخواسته از اعتقادات قرآنی و اسلامی است.

سردار صفوی بیان داشت: ملت بزرگ ما و نیرو‌های مسلح مان و طرفدارانمان در جهان و جبهه‌ی مقاومت اسلامی، بعنوان یک راهبرد اساسی و غیر قابل تعریف می‎شناسند و این راهبرد را تا آخر ادامه می دهیم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: آنان هدفشان از بین بردن حقوق مسلم مردم فلسطین است، اما به فضل الهی هم اکنون قدرت جبهه‌ی مقاومت درون زا شده است و قدرت رو به پیشرفت دشمنان را از بین برده، آنان مبارزه‌ی خود را با سنگ و موشک شروع کردند و حالا با موشک‌ها مبارزه می کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: در روز قدس امسال به لحاظ رویکرد‌های ۲ ساله رئیس جمهور آمریکا و انتقال سفارت خانه آمریکا و حمایت از صهیونیست‌ها و معامله‌ی قرن، شاهد یک وضعیت خاصی هستیم. تلاش کشور‌های حوزه‌ی خلیج فارس نیز در این موضوعات اتفاقات جدیدی است که امروزه شاهدش هستیم.

وی گفت: فلسفه‌ی به وجود آمدن این غده‌ی سرطانی در خاورمیانه برای ایجاد سلطه و تفرقه میان کشور‌های منطقه است، همین دلیل تمامی بحران‌ها و اختلافات کشور‌های عربی با ایران برای استحکام بخشی آمریکا و تثبیت موقعیت و رسمیت رژیم صهیونیستی بوده است و امام راحل مبارزه با این غده‌ی سرطانی را یک حکم شرعی بیان کردند.

سردار صفوی اظهار داشت:  این مبارزه با رژیم صهیونیستی راهبردی است که مسلمانان جهان آن را در روز قدس گرامی می‎دارند و شمارش معکوس این رژیم شروع شده است و این نگرانی باعث شده بعضی نظریه پردازان غربی بدنبال منطقه‎ای در آمریکای جنوبی برای صهیونیست‌ها باشند، معامله‌ی قرن بسیار معامله ی زیرکانه ای است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد: همانگونه که شهدای دفاع مقدس راه کربلا را باز کرد شهدای مدافع حرم هم، راه قدس را باز خواهند کرد و آمریکا و هم پیمانانش هرگز نتوانند توانست رژیم صهیونیست را از کانون نابودی نجات دهند، این رژیم جنایت کار محکوم به شکست است.

وی گفت: رمز و راز پیروزی مردم فلسطین با مقاومت آنان دست یافتنی است عمر اسرائیل به شمارش معکوس رسیده و شکاف در اسرئیل کاملا مشهود است، اگرچه سازمان سیاسی و نظامی امریکا و بعضی کشور‌ها عرب برای به عقب انداختن این مرگ حتمی تمام تلاش خود را انجام می دهند، اما با حمایت و اتحاد دولت اسلامی اسراییل نابودشدنی خواهد بود.

توطئه اسرائیل و معامله هایش از بین رفتنی است

سردار صفوی ادامه داد: همانگونه که شهدا دفاع مقدس راه کربلا رو باز کردند مدافعان حرم نیز راه قدس را باز خواهند کرد.

وی افزود: رژیم اسرائیل به بحران جمعیت و بحران نداشتن هویت ملی درگیر هستند و امریکا و هم پیمانانش هرگز نخواهند توانست رژیم اسرئیل را از کابوس نا امینی نجات دهند و رمز پیروزی ملت‌های مسلمان راهبرد مقاومت اسلامی و جهاد است.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.