مردم گوشه گوشه استان بوشهر با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس صحنه دیگری از حمایت همیشگی خود را از فلسطینیان و آزادیخواهان به نمایش گذاشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر و بیشتر مراکز شهرستان‌های ۱۰ گانه استان، ساعت ۱۱ آغاز شد.

امروز مردم روزه دار استان بوشهر در هوایی گرم برای حمایت از آرمان‌های فلسطینیان به خیابان‌ها آمده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دادند.

طنین ندای حمایت از فلسطین در ساحل خلیج فارس + تصاویر

ساکنان ۳۸ شهر و برخی از روستا‌های استان ساحلی بوشهر، امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس، شرکت کرده‌اند تا صحنه‌هایی از حضور را برای پاسداشت مجاهدت‌های فلسطینیان مقاوم و مظلوم خلق کردند.

طنین ندای حمایت از فلسطین در ساحل خلیج فارس + تصاویر

در راهپیمایی امسال نیز گروه‌های مختلف با هر گرایش و سلیقه‌ای با وحدت حضور داشتند.

طنین ندای حمایت از فلسطین در ساحل خلیج فارس + تصاویر

امروز ساکنان شیعه و اهل تسنن استان بوشهر بار دیگر اعلام کردند که فلسطین پاره تن اسلام است و همه مسلمانان حامی فلسطینیان هستند.

طنین ندای حمایت از فلسطین در ساحل خلیج فارس + تصاویر

مردم با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، با همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، نام امام و شهدا زنده است نهضت ما همیشه پاینده است، آنچه که ملت همه طالب بُوَد نابودی رژیم غاصب بُوَد، از دشمنان ایران ما خواهشی نداریم با غاصب فلسطین ما سازشی نداریم، مانند رهبر خود آزاده ایم آزاده برای محو دشمن آماده ایم آماده، خطّ ولیّ فقیه خط سیاست ماست نبرد با اسرائیل درک صلابت ماست، رهایی فلسطین همیشه در فکر ماست نابودی اسرائیل زیباترین ذکر ماست، بساط ظلم و ستم دشمنان برچیده می‌شود به دست ایران و شعار هر آزاده‌ای این بُوَد پیروزی از آنِ فلسطین بُوَد، اعلام کردند دست از حمایت از مردم مظلوم فلسطین برنمی‌دارند و نابودی رژیم اشغالگر قدس حتمی است.

طنین ندای حمایت از فلسطین در ساحل خلیج فارس + تصاویر

در بوشهر راهپیمایی روز جهانی قدس از خیابان امام خمینی، رو به روی بانک صادرات آغاز شد و راهپیمایان پس از گذشتن از میدان قدس به مصلا رفتند.

سخنران مراسم راهپیمایی در این شهر، سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

حماسه ضد صهیونیستی مردم بوشهر در روز جهانی قدس

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضور حماسی مردم روزه‌دار، انقلابی و ولایت‌مدار بوشهر در زیر آفتاب شدید را نشان از استکبار ستیزی و ظلم ستیزی آنان دانست و افزود: مردم همیشه در صحنه بوشهر با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه ضد صهیونیستی و استکبار ستیزی دیگری خلق کردند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری با تاکید بر ادامه مبارزه با نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی افزود: مسلمانان با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر وفاداری خود به مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند.

وی پیام حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را حمایت از ملت ستم دیده فلسطین و مبارزه جدی با استکبار جهانی و صهیونیست غاصب دانست و تصریح کرد: حضور با شکوه مردم مسلمان و روزه‌دار در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از رو به‌زوال بودن و نابودی رژیم صهیونیستی است.

استاندار بوشهر نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امروز مردم ایران اسلامی همگام با دیگر مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند تا اعلام کنند که معامله قرن به هیچ وجه شدنی نیست.

عبدالکریم گراوند افزود: متاسفانه شاهدیم که برخی دولت‌های مرتجع منطقه با امریکا و رژیم اشغالگر قدس برای دستیابی به اهداف شومشان همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ک

آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس

برچسب ها: قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.