دریادلان بوشهری آماده‌اند با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از فلسطینیان ستمدیده اعلام کنند و قاطعانه به معامله قرن «نه» بگویند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مردم استان دارالحماسه بوشهر مانند سال‌های گذشته آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها خواهند آمد تا حمایت همیشگی‌شان از مقاومت فلسطینیان و انزجار از جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس را نشان دهند.

امروز مردم روزه دار ۱۰ شهرستان استان بوشهر از عسلویه، کنگان، دیر، جم و دشتی تا تنگستان، دشتستان، بوشهر، گناوه و دیلم، در هوایی گرم برای اعلام همراهی با مردم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند.

امسال چهلمین سالی است که راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود و شعار راهپیمایی «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن و تثبیت آرمان فلسطین» عنوان شده است.

شخصیت‌ها، سازمان‌ها، گروه‌ها و قشر‌های مختلف مردم ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی روز قدس، از دیگران هم برای شرکت در این مراسم جهانی دعوت کرده‌اند.

در مرکز استان راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت ۱۱ از خیابان امام خمینی رو به روی بانک صادرات آغاز می‌شود و تا مصلا ادامه می‌یابد. سخنران این مراسم سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

این مراسم علاوه بر ۳۸ شهر استان و برخی از روستا‌ها نیز برگزار می‌شود. بعضی نقاط مانند مرکز استان ساعت ۱۱ راهپیمایی را شروع می‌کنند و برخی دیگر هم با کمی تاخیر یا بعد از نماز جمعه راهپیمایی خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

اعلام آمادگی برای راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.