مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی باید میزبان شایسته برای بیش از هزار هنرمند از سراسر کشور باشیم.

کرمانشاه برای برگزاری جشنواره  ملی پویانمایی اماده می شودبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرشید امیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه که دبیری این جشنواره را برعهده دارد با بیان اینکه برگزاری این جشنواره برعهده صدا و سیما است، گفت: نیاز است برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره و برای اینکه میزبانی شایسته برای بیش از هزار هنرمند از سراسر کشور باشیم، همه دستگاه‌های استان پای کار بیاند.

وی افزود: برگزاری افتتاحیه به صدا و سیمای مرکز کرمانشاه سپرده شده، اما اجرای اختتامیه جشنواره را خود ستاد مرکزی در تهران برعهده دارد و ما تنها در صورت نیاز همکاری خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های جشنواره در پنج نقطه استان گفت: سه شهرستان برای برگزاری برنامه‌های جشنواره باید انتخاب شود که این کار در حال انجام است و فرمانداران این شهرستان‌ها مدیران اجرایی کار خواهند بود.

امیری بیان کرد: در کرمانشاه نیز دو منطقه شامل پارک کوهستان و سالن انتظار برای برگزاری برنامه‌های این جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های افتتاحیه و اختتامیه جشنواره در محل سالن انتظار برگزار میشود، از مشکلات فیزیکی این سالن انتقاد کرد و افزود: نیاز است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرمتی درخصوص فضای داخلی و بیرونی این سالن داشته باشد.

امیری تصریح کرد: نیاز است تا در کنار تعویض موکت سالن، صندلی‌ها هم شسته و یا روکش شوند، سیستم سرمایشی سالن هم باید تقویت شود و فضای سبز این مجموعه هم نیاز به رسیدگی دارد و در کنار این‌ها نور و صدای سالن هم نیاز به تقویت دارد که این کار را خود ما انجام میدهیم.

وی به پخش زنده و سراسری برنامه‌های این جشنواره از شبکه‌های مختلف رسانه ملی اشاره کرد وافزود: در طول مدت برگزاری این جشنواره، ۳۱۵۰ دقیقه برنامه خواهیم داشت که از شبکه‌های مختلف دو، تهران، پنج، پویا، جام جم و ... پخش می‌شوند که این امر ظرفیت بزرگی برای معرفی کرمانشاه و ظرفیت‌های آن از طریق رسانه ملی است.

انتهای پیام/ز


برگزاری برنامه‌های جشنواره  پویا نمایی در پنج نقطه استان  کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.