معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، کلنگ زنی پروژه‌هایی مانند پتروشیمی سنقر و کلیایی در شرایط فعلی را حرکتی امیدبخش دانست .

اجرای پتروشیمی سنقر خط بطلانی به تلاش‌های دشمن در تحریم ملت ایران استبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، کلنگ زنی پروژه‌هایی مانند پتروشیمی سنقر و کلیایی در شرایط فعلی را حرکتی امیدبخش دانست و گفت: در شرایطی شاهد سرمایه گذاری در استان هستیم که دشمن عرصه اقتصادی را به ما تنگ کرده است.

هدایت حاتمی روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی سنقر این سرمایه گذاری و کلنگ زنی را خط بطلانی به تلاش‌های دشمن در تحریم ملت ایران و فشار اقتصادی بر کشور دانست و افزود: با وجود مشکلات کشور در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم همچنان شاهد اجرای پروژه هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در ادامه به دستور وزیر نفت برای ایجاد واحد‌های پایین دستی پتروشیمی در استان کرمانشاه در همایش سرمایه گذاری سال گذشته تهران اشاره کرد و گفت: ایجاد پتروشیمی در شهرستان سنقر و کلیایی زمینه را برای سرمایه گذاری‌های بعدی در این شهرستان فراهم کرده است.

حاتمی با بیان اینکه چهار شهرستان هرسین، کنگاور، سنقر و کلیایی و ثلاث باباجانی نیاز به توجه بیشتری دارند، تاکید کرد که باید اتفاق‌های ویژه‌ای نظیر پروژه ایجاد شرکت پتروشیمی در این شهرستان‌ها اتفاق بیافتد.

حاتمی سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد تومانی در شرکت پتروشیمی سنقر را موتور محرکه‌ای برای سرمایه گذاری در این شهرستان دانست و افزود: این سرمایه گذاری منشأ حرکت‌های دیگر سرمایه گذاری و شکل گیری حلقه‌های جدید تولید در این شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/ز

سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد تومانی در شرکت پتروشیمی سنقر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.