نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، مردم را برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه فارس و امام جمعه شیراز، در پیامی مردم را برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در پیام آیت الله دژکام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ولایتمدار و انقلابی استان فارس

حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه انسانی و اسلامی به گردن همه ما ملت‌های آزاده جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین گذاشته است آن هم در شرایطی که بیش از ۷۰ سال است این ملت از حقوق اولیه خود محروم شده و مورد بدترین جنایت‌ها قرار گرفته است.

از سوی دیگر، آزادسازی قدس شریف به عنوان اولین قبله مسلمانان و محل تدفین انبیای الهی ما را متوجه یک تکلیف اسلامی و دینی نیز می‌کند که این سرزمین را از لوث وجود رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی پاک کنیم.

این نکته را نیز نباید فراموش کرد که صهیونیست‌ها پیرو هیچ آئین و مذهبی نیستند؛ آن‌ها نه یهودی هستند و نه مسیحی و نه پیرو هیچیک از ادیان توحیدی دیگر چرا که جنایات شیطانی این فرقه و دولت مجعول، با هیچیک از آموزه‌های توحیدی و وحیانی مطابقت ندارد.

در روز‌هایی که دولت استکباری آمریکا، با همراهی برخی دولت‌های زبون و خوار منطقه به دنبال معامله ننگین موسوم به معامله قرن می‌باشد، حضور ملت ما در راهپیمایی روز قدس اهمیت مضاعف یافته است؛ بنابراین بنده از همه مردم شریف و ولایتمدار استان فارس و شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) دعوت می‌کنم با حضور باشکوه و گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بکوبند و نشان دهند ملت ما همواره در کنار حق و حقیقت و ملت‌های مظلوم و آزاده جهان می‌ایستد.

انتهای پیام/چ

دعوت امام جمعه شیراز برای حضور در راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: نماز جمعه ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار