فرماندارنایین در پیامی مردم این شهرستان را به حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جمالی فرماندارنایین با انتشار پیامی از مردم آزاده، شریف و همیشه درصحنه و روزه‌دار نایین دعوت کرد تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، عزت و اقتدار خویش را در حمایت از قدس شریف به منصه ظهور بگذارند.
در پیام محمودجمالی فرماندار نایین آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
"و سیعلم الذین ظلموا‌ای منقلب ینقلبون"
تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، آن را به جنبشی فراگیر و مسئله اول جهان اسلام تبدیل کرده است.

استکبارجهانی به سردمداری رژیم غاصب صهیونیستی، با ترفند‌ها و ابزار‌های مختلف می‌کوشد مردم فلسطین را از سرزمین مادری آن‌ها دور کند و هرسال به بهانه‌ای تلاش می‌کند مسأله فلسطین را به حاشیه بکشند.

دشمن هر روز گستاخ‌تر از همیشه با هتک حرمت علیه آرمان مسلمانان جهان و حاشیه سازی کاذب، در صدد است حمایت از آرمان فلسطین را کم رنگ کرده تا جنایات غده سرطانی رژیم صهیونیستی به فراموشی سپرده شود.

روز قدس در واقع روز نمایش وحدت و انسجام امت بزرگ رسول الله (ص) است که فریاد دادخواهی ملت‌های آزاده و طرفدار صلح، در حمایت از قدس شریف و ستمدیدگان از ظلم و جور رژیم منحوس صهیونسیتی و حامیان مستکبرش، فضای جهان را پر خواهد کرد و ثابت می‌کند قدس شریف متعلق به همه مسلمانان است.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در این ماه ضیافت الهی، از مسئولین و کارمندان ادارات، نهاد‌ها و آحاد مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان نایین دعوت می‌نمایم باحضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم ا... قدس، وحدت امت اسلامی را برای مقابله با استمرار گستاخی‌ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشته و خشم و انزجار خود را از جنایات و اشغالگری رژیم صهیونیستی فریاد بزنند.

انتهای پیام/م

 

دعوت فرماندار نایین برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: فرمانداری ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.