محمدرضا کلائی شهردار مشهد در بیانیه‌ای از عموم مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

دعوت شهردار مشهد به شرکت در راهپیمایی روز قدسبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،بیانیه شهردار مشهد با این آیه قرآن آغاز می‌شود:وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ فی سَبیلِ اللّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفینَ مِن الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ (آیه ۷۵ سوره نسا)

در ادامه این بیانیه آمده است: قدس، عروه الوثقی آزادگان جهان است. قدس قبله‌ی امت اسلامی ست. چهل سال پیش بنیان گذار انقلاب اسلامی مردم ایران، حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه‌ی رمضان را به نام مقدس قدس مزین کرد تا حجت بر مسلمانان جهان تمام کرده باشد. تا پرده از ظلمی بردارد که فرزندان اسراییل بر کودکان و زنان و سالخوردگان ملت مظلوم فلسطین روا میدارند.

در بخش دیگری از پیام شهردار مشهد آمده است: امروز پس از چهل سال فریاد آزادی‌خواهی ملت در بندِ فلسطین از غزه تا اریحا، از کرانه باختری تا لبنان در گوش جهانیان طنین انداز است.

کلایی با اشاره به طرح شوم «معامله قرن» کشور‌های مستکبر در بیانیه خود آورده است: امروز در پیمانی نامبارک ظالمان جهان و با کمال تاسف برخی از کشور‌های اسلامی دست در دست هم داده اند تا امپراتوری زر و زور و تزویر صهیونیسم را از سرنوشت محتومش که چیزی جز نابودی و زوال نیست رهایی بخشند.


در پایان این بیانیه آمده است: اینجانب از جمیع همشهریان و آزادی‌خواهان و ظلم ستیزان می‌خواهم تا در راهپیمایی بزرگ روز قدس حضور یافته و با ملت مظلوم فلسطین و آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید بیعت کنند باشد تا خداوند رحمان نصرت خویش را بر ما هبه فرماید.



انتهای پیام//م. م
 



دعوت چهره‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: رمضان ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.