معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان از تمدید مجوز بهره برداری (مرحله دوم) آبگیر کارخانه آب شیرین کن چابهار – کنارک با کاربری صنعتی متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد.

تمدید مجوز بهره برداری آبگیر کارخانه آب شیرین کن چابهار- کنارکعباس آذرپیکان معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، از تمدید مجوز بهره برداری (مرحله دوم) آبگیر کارخانه آب شیرین کن چابهار – کنارک با کاربری صنعتی متعلق به شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد.

آدرپیکان اذعان داشت: در حال حاضر موضوع تامین آب شهرستان‌های چابهار و کنارک بعنوان بزرگترین معضل منطقه محسوب می‌گردد بطوریکه با افزایش جمعیت، اجرای طرح‌های عمرانی مراحل جدیدی را پشت سر می‌گذارد و بر ابعاد این موضوع می‌افزاید و تامین آب مورد نیاز در زمینه شرب و سایر مصارف بعنوان پیش شرط اصلی تحقق برنامه‌های آتی عمرانی این منطقه محسوب می‌ شود.

وی افزود: با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و آب و هوایی منطقه مورد مطالعه و کم آبی کلی در استان، استفاده از آب شیرین کن خصوصاً در مناطقی که در مجاورت دریای آزاد قرار دارند، بعنوان تنها راه حل سهل الوصول و زود بازده بکار گرفته می‌شود.

آذرپیکان خاطرنشان کرد: کارخانه آب شیرین کن چابهار – کنارک در محور ۳۰ جاده مواصلاتی این دو شهرستان واقع شده که با حمایت و تسریع در اخذ مجوز بهره برداری توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت بوده و با اشتغال زایی ۸۵ نفر بصورت مستقیم، امید مجدد زندگی و پویایی را در منطقه به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/ع

 مجوز بهره برداری آبگیر کارخانه آب شیرین کن چابهار- کنارک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار