مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی راهگشای حل مشکل جهان اسلام در موضوع قدس است گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود.

وحدت شیعه و سنی راهگشای حل مشکل جهان اسلام در موضوع قدس استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در آستانه روز جهانی قدس با بیان اینکه وحدت شیعه و سنی راهگشای حل مشکل جهان اسلام در موضوع قدس است و امسال نیز همانند سال‌های گذشته با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود و این حضور خاریست که به چشم جبهه استکبار جهانی فرو می‌رود.

 حجت الاسلام عیسی بزمانی  اظهار کرد: اهمیت راهپیمایی امسال در این است که در فضای منطقه به وضوح مشاهده می‌کنیم که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی جنگ‌های نیابتی را علیه اسلام و آرمان‌های آزادی خواهانه آن به راه انداخته است.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با مثلت عربی، عبری و غربی جنگ‌هایی را علیه جبهه مقاومت اسلامی در جهان تحت عنوان داعش و گروه‌های تکفیری راه اندازی کرده تا امنیت رژیم صهیونیستی را تضمین کنند.

بزمانی تصریح کرد: استکبار جهانی در صدد آن است که آرمان فلسطین را که از اولویت‌های مهم جهان اسلام به شمار می‌آید نابود و یا کمرنگ کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: حضور با شکوه و پرشور مردم شیعه و سنی در این استان می‌تواند تمام نقشه‌های دشمنان را در جهت به فراموشی سپردن این روز مهم از بین ببرد.

حجت الاسلام بزمانی ادامه داد: راهپیمایی امسال نیز همانند سال‌های گذشته با شکوه و عظمت خاصی برگزار می‌شود و این حضور خاریست که به چشم جبهه‌ی استکبار جهانی فرو می‌رود.

وی ادامه داد: وظیفه دینی و شرعی هر مسلمانی است که وقتی فریاد مظلومی را می‌شنود به آن پاسخ دهد و امت اسلامی نمی‌تواند در مقابل داد مظلوم سکوت کند.

وی تصریح کرد: با توجه به توطئه‌ها و تحرکات روز افزون استکبار جهانی به رهبری محافل صهیونیسم در منطقه برای تضعیف جبهه مقاومت ضروری است مسلمانان جهان با حضور گسترده‌تر در راهپیمایی روز جهانی قدس تمام نقشه‌های شوم دشمنان را باطل کنند.

وی اظهار داشت: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس همچون دیگر مسلمانان آزادی‌خواه دنیا امسال بار دیگر لرزه بر پیکر رژیم صهیونیستی و متحدان آن انداخته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مسئله قدس یکی از مهمترین آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است، ادامه داد: توجه به جامعه اسلامی و دفاع از کیان اسلام و مسلمانان از همان ابتدای انقلاب و حتی قبل از پیروزی انقلاب نیز از سوی امام خمینی (ره) مورد توجه بوده است.

حجت‌الاسلام بزمانی با اشاره به اینکه موضوع فلسطین یک مسئله اسلامی است، گفت: قطعا اتحاد و یکدلی همه مسلمانان در این موضوع می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

وی با تاکید بر لزوم وحدت جامعه اسلامی در تمامی زمینه‌ها تصریح کرد: حضور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز قدس امسال نیز رنگ و بویی حماسی خواهد داشت که قطعا موجب دلگرمی دیگر مسلمانان جهان از جمله ملت مظلوم فلسطین شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این حضور پرشور بار دیگر دشمنان اسلام را ناامید کرده و موجب وحدت و یکدلی مسلمانان در همه جهان می‌شود.

انتهای پیام/ع

مسئله قدس یکی از مهمترین آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است

برچسب ها: تبلیغات اسلامی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار