فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: امروز با همت نیروی انتظامی استان اردبیل لوازم یدکی خودروی احتکار شده در یک منزل مسکونی در اردبیل به ارزش ۲ میلیارد تومان کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل گفت: امروز با همت نیروی انتظامی استان اردبیل لوازم یدکی خودروی احتکار شده در یک منزل مسکونی در اردبیل به ارزش ۲ میلیارد تومان کشف شد و پرونده برای رسیدگی به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی استان اردبیل در راستای ایجاد امنیت و مبارزه با جرئم و پیشگیری از آن اقدامت لازم را مبنای کار قرار داده است و امسال به دستاورد‌های خوبی در این حوزه دست یافته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از افزایش ۶۵ درصدی پرونده‌های بالای یک میلیون تومان خبر داد و گفت: این امر در دو ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشه افزایش یافته است.

حسینی با اشاره به این که ۷۱ درصد در استان اردبیل مربوط به سرقت خرد است گفت: ۱۹ درصد سرقت‌های مهم محسوب می‌شود و سرقت مسلحانه‌ای نداشتیم.

وی از دستگیری سارقان طلافروشی شهرستان کوثر خبر داد و بیان کرد: در این زمینه ۶ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده و امول مسروقه نیز کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: ارز خارجی به ارزش ۸ میلیارد تومان کشف شده و در این زمینه متخلفان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند و چند دستگاه خودرو نیز کشف شده است.

حسینی از افزایش کشفیات سرقت به میزان ۴۷ درصد و دستگیری ۷۷۷ سارق در اردبیل خبر داد و گفت: این امر نسبت به دو ماهه سال گذشته ۳۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: وقوع جرم قتل در استان ۴۳ درصد کاهش یافته است و جرم شرارت نیز نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کاهش ۱۴ درصدی وقوع کلیه جرائم در استان اردبیل نسبت به دو ماه سال گذشته خبر داد و افزود: در حوزه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته‌ایم و دستگیری در حوزه مواد مخدر ۱۱ درصد افزایش یافته است.

حسینی از افزایش ۱۶ درصدی کشفیات سوخت خبر داد و گفت: کشف مشروبات الکلی داخلی ۱۱ درصد کاهش و مشروبات خارجی ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی از کشف ۲ هزار و ۷۸۰ تن نهاده‌های دامی خبر داد و بیان کرد: ارزش این نهاده‌های ۸۵ میلیارد ریال بود که در یکی از شهرک‌های صنعتی اردبیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: با تلاش و همت نیروی انتظامی در دو ماهه امسال ۱۱ فقره احتکار مواد غذایی در استان اردبیل کشف شد و متهمان در این زمینه برای تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

حسینی از کاهش تصادفات جاده‌ای در دو ماهه امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در این زمینه شاهد کاهش ۸ درصدی بودیم.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی کاهش تصادفات جاده‌ای است و در این زمینه ۲۵ مورد نقاط حادثه‌خیز شناسایی شده است تا بتوانیم با حذف آن‌ها تصادفات و تلفات جاده‌ای را کاهش دهیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در دو ماهه امسال شاهد افزایش ۳۷ درصدی تماس مردم با ۱۱۰ بودیم و ۵۰ درصد تماس‌ها منجر به عملیات شده است.

حسینی بیان کرد: روزانه به طور میانگین دو هزار و ۱۰ نفر با پلیس ۱۱۰ تماس می‌گیرند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی از پلمب ۸۹ واحد صنفی در اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه پرونده‌هایی تشکیل و متخلفان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از تشکیل ۳۳۲ مورد پرونده در حوزه روزه‌خواری خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۴۱۱ نفر در ارتباط با روزه‌خواری توجیه و ارشاد شدند.

حسینی از راه‌اندازی سامانه پیامک در کلانتری‌ها خبر داد و افزود: اسقاط خودرو نیز در استان اردبیل نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۲ درصد کاهش یافته است.

وی از رصد فعالیت‌های فضای مجازی خبر داد و بیان کرد: با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ح

پلمب ۸۹ واحد صنفی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.