شهردار سنندج و رئیس کمیته تبلیغات و فضا سازی محیطی کنکره ۵۴۰۰ شهید کردستان از نامگذاری معابر و اماکن این شهر به نام شهدای بومی در راستای برگزاری این کنگره خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حشمت الله صیدی گفت: نامگذاری معابر یکی از برنامه های کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان است که به کمیته تبلیغات و فضا سازی محیطی واگذار شده است.

وی افزود: در این راستا سپاه بیت المقدس باید پیشنهاد نامگذاری معابر به نام شهیدان را جمع بندی و برای نامگذاری به دبیرخانه نامگذاری معابر شورای اسلامی شهر سنندج ارسال کند.

شهردار سنندج طراحی اِلمان شهدای ۲۸ دی و سردیس برادران شهید شبلی را یکی دیگر از برنامه های این کنگره اعلام کرد و یادآور شد: سردیس براداران شهید شبلی در ابعاد ۱۵۰ سانتیمتر در ارتفاع ۱۲۰ سانتیمتر و اِلمان شهدای ۲۸ دی هم در ابعاد ۱۲۰ سانتیمتر در ارتفاع ۲۵۰ سانتیمتر طراحی شده است.

وی اضافه کرد: این ۲ اِلمان در ابتدای بلوار شهید شبلی و بلوار شهدای ۲۸ دی سنندج نصب و در ایام برگزاری کنگره از آن رونمایی می شود و علاوه بر نصب این ۲ اِلمان، تندیس شهیده ناهید فاتحی کرجو نیز به جای سردیس وی نصب خواهد شد.

صیدی گفت: برنامه های تدوین شده این کمیته در راستای تبلیغات و فضا سازی محیطی سطح شهر نظیر چاپ بنر، استفاده از فضای سایت ها و کانال های مجازی، نصب بنر و پوستر کنگره بر روی بیلبوردها، پخش کلیپ برگزاری کنگره از طریق تلویزیون های شهری و درج شعار برگزاری کنگره برروی قبوض آب، برق و گاز به تمامی دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

رئیس کمیته تبلیغات و فضا سازی محیطی کنکره ۵۴۰۰ شهید کردستان تاکید کرد: طراحی و چاپ تمبر کنگره یکی دیگر از اقدامات این کمیته است که با همکاری اداره پست انجام و در زمان برگزاری کنگره از آن رونمایی می شود.

انتهای پیام/م

برگزاری کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید استان کردستان در سال جاری

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.