بسیج مداحان کشور به مناسبت راهپیمایی روز قدس بیانیه صادر کرد.

بسیج مداحان کشور بیانیه صادر کردبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،بسیج مداحان کشور به مناسبت راهپیمایی روز قدس بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است؛

"بسم ا... الرحمن الرحیم"

جمعه آخر ماه مبارک رمضان یادآور فرمان تاریخی حضرت روح ا...، امام راحل عظیم الشأن، مبنی بر بزرگداشت مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین و حمایت همه جانبه از قبله اول مسلمین، قدس شریف، و خروش امت اسلامی و مسلمانان جهان علیه دیوصفتان و جلادان رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی و اسرائیل غاصب، می‌باشد. مسئله قدس به فرموده امام امت مسئله اول جهان اسلام است و اکنون که استکبار جهانی یعنی شیطان بزرگ آمریکا، در حرکتی مذبوحانه مسئله انتقال پایتخت اسرائیل به بیت المقدس و عبارات مضحکی از قبیل معامله قرن را مطرح می‌کند اهمیت آن صد چندان می‌شود. آری اسرائیل روز به روز نا امن‌تر و ثانیه به ثانیه رو به زوال و نیستی حرکت کرده و به فرموده امام خامنه‌ای مدظله العالی ۲۵ سال آینده را هرگز نخواهد دید و نابودی آن حتمی است و اگر همه مسلمانان جهان همت کنند و حکام مرتجع عرب و برخی سردمداران کشور‌های اسلامی دست از خیانت به مسلمین بردارند و با دشمن درجه یک اسلام و مظهر و نماد تروریسم دولتی و نژادپرستی صهیونیستی علیه مسلمانان روابط حسنه و همکاری نداشته باشند و برعکس واکنش مناسب و اقدام متقابل محکم و قاطع از خود نشان دهند و شریان‌های حیاتی آن رژیم منحوس را با قطع روابط و ایستادگی و مقاومت خود قطع نمایند، آن وقت به زودی زود جهان بشریت از لوث وجود رژیم غاصب صهیونیستی پاک خواهد گردید.

امسال نیز هیآت مذهبی و جامعه مداحان و ستایشگران اهل بیت علیهم السلام که پیرو مکتب سید و سالار شهیدان اباعبدا... الحسین علیه السلام بوده و سازش ناپذیری با ظلم و مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمین را چراغ راه خود می‌داند در لبیک به فرمان سید و مقتدای خود مقام عظمای ولایت، همچون سال‌های گذشته، ضمن حضور پر شور و حماسی خود، از آحاد امت شریف و شهید پرور و مقاوم ایران اسلامی جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورده و قطعا این راهپیمایی همزمان با گام دوم و چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، قدمی بزرگ و گامی اساسی در جهت نابودی و اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی بوده و ان شاء ا... شکست معامله منحوس قرن و در ادامه تثبیت آرمان فلسطین عزیز را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: قرآن ، احادیث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار