قیمت گوشت مرغ در استان سمنان ۱۱۵۰۰ تومان است/میزان ذخایر کالا‌های اساس در سطح استان رضایت بخش استمیرعماد گفت: مردم در خصوص ایجاد تعادل در بازار نقش مهم و سازنده‌ای دارند.

سیدحسن میر عماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در خصوص میزان ذخایر کالا‌های اساسی گفت: میزان ذخایر کالا‌های اساس در سطح استان رضایت بخش است و هیچ مشکلی در این خصوص نداریم.

وی با اشاره به اینکه مردم در خصوص ایجاد تعادل در بازار نقش مهم و سازنده‌ای دارند افزود: مردم با تأ خیر در خرید و یا کم خریدن کالا‌هایی که از طریق دلالان و صنوف به قیمت گزاف عرضه می‌کنند از التهاب بازار کم کنند و موجب برقراری تعادل در بازار شوند.

میر عماد بیان کرد: میزان ذخایر ذرت در استان سمنان بالغ بر ۵۱۰۰ تن، ۴۲۰۰ تن جو، ۱۸۵ تن کنجاله سویا، ۱۶۶۰۰ تن گندم، ۱۱۰۰۰ تن شکر خام، ۶۵۰۰ تن برنج است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: ۱۴۲۸ تن شکر و ۲۲۶۴ تن برنج با قیمت ۷۴۰۰ تومان در ماه مبارک رمضان برای مردم عزیز استان ارائه شده است.

وی در ادامه از تشدید نظارت بر بازار خبر داد و اظهار داشت: از بازرسی ۱۹۶۳ صنوف در سطح استان تعداد ۱۳۲ پرونده به تعزیرات معرفی شد که تعداد ۴۴ مورد مربوط به عدم برخورداری از فاکتور، ۸۱ مربوط به عدم درج قیمت بر روی محصولات و ۳۴ مربوط به گران فروشی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: قیمت بازار میوه در سطح استان نسبت به سایر استان‌ها بالا است که مقرر شد در راستای رفع مشکل موجود مقرر شد در مرکز استان فرماندار سمنان با ایجاد بازارچه‌های میوه در سطح استان به صورت دائمی و موقت با کاهش ۲۰ درصدی قیمت بازار زیر نظر تعزیرات و بازرس دایر شود.

میرعماد گفت: قیمت گوشت در شهرستان دامغان وشاهرود بین ۸ تا ۱۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده بود که دستور داده شد تا فرمانداران این دو شهرستان با تشکیل جلساتی از افزایش قیمت گوشت نیز جلوگیری کنند.

وی در پایان از تشکیل کمیته اطلاع رسانی در جهت ارتقاع دانش عمومی خانوار‌ها به عنوان مصوبه این جلسه خبر داد.

انتهای پیام / گ 

جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.