جلسه کمیسیون پییشگیری و مبارزه با تهدیدات بیوتروریستی استان سمنان برگزار شد.

تامین آب شرب سالم باید در اولویت دستگاه های حاکمیتی قرار گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه کمیسیون پییشگیری و مبارزه با تهدیدات بیوتروریستی استان گفت: پدافند غیرعامل یکی از ارکان های اصلی و خدمات رسان دستگاه های اجرایی است که در صورت عدم توجه به آن کشور با مشکلاتی رو به رو خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه تامین آب شرب سالم باید در اولویت دستگاه های حاکمیتی قرار گیرد افزود: دشمن از طریق بیوتروریست همواره قصد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته است که یکی از انواع آن ها سلامت مردم از طریق تغییر آب شرب سالم و موارد زیست محیطی است.=

خجسته پور پور تاکید کرد: با توجه به ارائه گزارش کاملی که از آب و فاضلاب های استان داده شد باید همه ی مراکز تامین آب شرب کاملا مورد حفاظت و موارد امنیتی قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: یکی از کمیسیون های فعال در حوزه پدافند غیرعامل کمیسیون پیشگیری و‌مقابله با تهدیدات‌بیوتروریستی استان است.

وی افزود: بحث تامین سلامت از دغدغه های حاکمیت و جمهوری اسلامی است و دشمنان هم با استفاده از به خطر انداختن سلامت مردم، امنیت کشور را تهدید می کنند.

خجسته پور ادامه داد: یکی از مدخل های ورودی در تامین سلامت، آلودگی آب شرب مردم است که در جلسه امروز عوامل آب و فاضلاب منطقه ای شهری و روستایی استان حضور داشتند و در زمینه تامین آب شرب ایده آل راه زیادی هنوز در پیش است که با استفاده از اعتبارات و امکانات و دیوار و حصارکشی ها ، وجود ابزار و گشت های مشترک و نظارتی نامحسوس در سال ۹۸ این موضوع باید به حد مطلوب برسد.

انتهای پیام / گ

برگزاری جلسه کمیسیون پییشگیری و مبارزه با تهدیدات بیوتروریستی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.