تا ۱۳ خرداد قبولی استعفاهای افراد داری پست های دولتی باید انجام شود/ضرورت تشکیل  جلسات ستاد انتخابات در شهرستان هاخجسته پور گفت: تا ۱۶ خرداد سال جاری، افرادی که در پست‌های دولتی هستند، لازم‌است ‌که ‌استعفای آنها مورد قبول قرار بگیرد و با توجه به تعطیلی های این ایام، لزوما تا ۱۳ خرداد قبولی استعفاها باید انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در اولین جلسه ستاد انتخابات استان گفت: متناظر با این ‌ستاد در استان، در وزارت کشور نیز ستاد انتخابات کشور تشکیل شده است و روسای کمیته ها در وزارت کشور نیز منصوب شدند که درخواست داریم روسای کمیته ها و اعضای ستاد، ارتباط مستمری را با روسای کمیته های متناظر در وزارت کشور داشته باشند و از نقطه نظرات و آخرین ویرایش ها در دستورالعمل ها باخبر شوند.

وی افزود: ر تامین نیروی انسانی، مطابق قانون انتخابات می توانیم جهت برگزاری بهتر انتخابات هم از‌ نیروی انسانی و هم‌از تجهیزات دستگاه های اداری استفاده نمایند.مطابق قانون، مدیران دستگاه های اجرایی، وظیفه دارند در خصوص درخواست استانداری برای تامین‌ نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات و همچنین وسائل نقلیه، اقدام نمایند.

معاون سیاسی استاندار سمنان تاکید کرد: تا ۱۶ خرداد سال جاری، افرادی که در پست‌های دولتی هستند، لازم‌است ‌که ‌استعفای آن ها مورد قبول قرار بگیرد و با توجه به تعطیلی های این ایام، لزوما تا ۱۳ خرداد قبولی استعفاها باید انجام شود. 

وی گفت: جلسات ستاد انتخابات را در ماه های پایانی، علاوه بر برگزاری در استانداری، در ۴ حوزه انتخابیه اصلی شهرستانهای استان نیز به‌ منظور رسیدگی به‌کمبودها و مشکلات‌آنان، برگزار‌ خواهیم‌ کرد.

خجسته پور در پایان ابراز داشت: نیاز است تا زمینه دریافت کارت ملی هوشمند توسط ثبت احوال استان برای متقاضیان بیش از پیش تسهیل شود .

انتهای پیام / گ 

اولین جلسه ستاد انتخابات استان سمنان برگزار شد 

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.