به تازگی خبرهایی مبنی بر عرضه کنسول ایکس باکس وان با طرح بازی فورتنایت توسط شرکت مایکروسافت منتشر شده است.

ایکس باکس وان با طرح فورتنایت به زودی معرفی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اخبار غیر رسمی به نظر می‌رسد شرکت مایکروسافت در حال ساخت نسخه‌ای سفارشی از کنسول Xbox One S با رنگ بنفش است. وب سایت WinFuture اعلام کرد قرار است شرکت مایکروسافت نسخه‌ای از کنسول Xbox One S را با طرح بازی فورتنایت روانه بازار کند. این کنسول که روی بازی فورتنایت تمرکز کرده است به گیمر در عنوان مذکور، لباس جدید " دارک ورتکس" - Dark Vertex و همچنین 2000 "وی باکس" - V-Bucks می‌دهد که وی باکس واحد پول بازی بوده و گیمر به وسیله آن می‌تواند تجهیزات جدید خریداری کند.

همچنین این کنسول یک ماه دسترسی رایگان به سرویس‌های Xbox Live Gold, EA Access و Xbox Game Pass را دارد. وب سایت WinFuture اعلام کرد دقیقا مشخص نیست شرکت مایکروسافت چه زمانی قصد عرضه این عنوان را دارد، اما قیمت احتمالی این کنسول با یک ترابایت فضای داخلی، ۲۹۹ دلار خواهد بود. همچنین این کنسول ازدیسک درایو Blu-ray نیز پشتیبانی می‌کند. همانطور که در تصاویر منتشر شده از این کنسول مشخص است، کنترلر این دستگاه نیز به رنگ بنفش طراحی شده است.

ایکس باکس وان با طرح فورتنایت به زودی معرفی می‌شود

این خبر به احتمال بسیار زیادی صحت دارد چرا که این اولین باری نیست که شرکت مایکروسافت دست به سفارشی سازی کنسول‌های خود می‌زند و در گذشته‌ای نه چندان دور نسخه سفارشی کنسول Xbox One S را بر اساس بازی Minecraft طراحی کرد. شرکت مایکروسافت قصد دارد کنفرانس خود در مراسم E3 را در روز یک شنبه ۹ ژوئن برگذار کند که در این مراسم احتمالا برنامه‌های خود را برای سرویس xCloud و کنسول جدید خود یعنی Xbox Anaconda را اعلام خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: انتشار اطلاعات جدید از Stadia در تابستان امسال


همچنین شرکت مایکروسافت در این مراسم از عنوان پرشایعه‌ی Gears 5 قرار است رونمایی کند و گیمرهای کنسول Xbox One را از انتظار بیرون آورد.

انتهای پیام/

ساخت کنسول ایکس باکس وان با طرح فورتنایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار