مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت:۳۷۰۰ دقیقه ویژه برنامه ماه مبارک رمضان از تولیدات خراسان جنوبی تا کنون در شبکه‌های سراسری پخش شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در دیدار با امام جمعه طبس گفت:۵ هزار و ۸۰۰ دقیقه برنامه‌ی ویژه‌ی ماه رمضان در صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی تولید شده که تا کنون ۳ هزار و ۷۰۰ دقیقه آن در شبکه‌های سراسری پخش شده است.


وی با اشاره به نوبت پخش برنامه ترتیل خوانی قرآن طبس در شبکه‌های سراسری و تشکر مدیریت شبکه‌ی دو از این برنامه افزود: شبکه‌ی الصراط لبنان که یک شبکه‌ی جهانی است باتوجه به کیفیت بالای برنامه نیز خواهان پخش ترتیل خوانی طبس است.


آینه دار به پخش و تولید ۵ هزار و ۹۰۰ دقیقه برنامه‌ی رادیویی از شبکه استانی و سراسری اشاره کرد و گفت: برنامه‌ی سحرگاهی خراسان جنوبی تاکنون ۱۲سحر مهمان منازل مردم در سراسر کشور بوده است که توانسته ایم نوبت پخش سراسری شبکه‌ی شما را هم داشته باشیم.


امام جمعه طبس هم در این دیدار گفت: در فضای مجازی دشمن ناجوانمردانه به جنگ اعتقادات جوانان آمده است و فعالیت‌های صدا و سیما می‌تواند سد بزرگی در این جریان باشد.


حجت‌الاسلام محمدی از مدیرکل صدا وسیمای استان و نگاه ویژه‌ای که به شهرستان طبس دارد تشکر کرد و گفت: پوشش هر روزه‌ی مراسم ترتیل خوانی و سحرگاهی کار سختی است و مشکلات خود را دارد.
انتهای پیام/ب


درخشش برنامه‌های ماه رمضان خراسان جنوبی در شبکه‌های سراسری

برچسب ها: رمضان ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.