امام جمعه طبس در سومین شب از شب‌های پر برکت قدر شرایط کنونی اقتصاد را نتیجه عمل نکردن به قرآن دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام محمدی، امام جمعه طبس در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و آخرین شب از شب‌های قدر در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم علیه السلام وضعیت بد اقتصادی امروز را نشانه واضح عمل نکردن به قران معرفی کرد و گفت: آیات قرآن سراسر توصیه‌هایی است که اگر از سوی مردم و مسئولان به آن عمل می‌شد در چنین وضعیت اقتصادی نبودیم.

وی افزود: امیرالمومنین در زمان شهادت برای امت خود سه وصیت کرد و آن سه وصیت تقوا و نظم در امور، برپا داشتن نماز و عمل به قرآن بود.


امام جمعه طبس در توصیف اولین وصیت امام اول شیعیان گفت: تقوا نگهدارنده انسان است و آنچه که امروز تحت عنوان فضای مجازی به ابزار دشمن برای بی آبرویی و بی هویت کردن مردم تبدیل شده به واسطه تقوا می‌تواند از بین برود.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اهمیت نماز افزود: امیرالمومنین در زمان شهادت چندین بار امت خود را به برپایی نماز وصیت کرده است.

سخنران مراسم قدر با بیان اینکه سومین توصیه امام در زمان شهادتش عمل به قرآن بوده است، گفت: همانطور که حرف از اسلام می‌زنیم باید به دستوران آن نیز عمل کنیم و عمل به قرآن مهمترین وظیفه ما است.


وی وضعیت بد اقتصادی امروز را نشانه واضح عمل نکردن به قران معرفی کرد و افزود: آیات قرآن سراسر توصیه‌هایی است که اگر از سوی مردم و مسئولین به آن عمل می‌شد در چنین وضعیت اقتصادی نبودیم.

امام جمعه طبس با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت: مسلمانان و شیعیان امیرمومنان، دشمن ظالم و یار و یاور مظلوم باشید.
وی با تاکید بر ظلم ۷۰ ساله‌ای که بر ملت فلسطین رفته و ظلمی که بر ملت‌های مظلوم دنیا می‌رود و با تاکید بر سخنان پیامبر اسلام در خصوص ایستادگی در برابر ظالمان گفت: امروز اگر کسی در برابر ظلم امریکا و اسرائیل ساکت بماند مسلمان نیست.

گفتنی است استاندار خراسان جنوبی، مدیر کل صدا و سیما و نماینده مردم طبس در مجلس نیز امشب در مراسم احیا و عزاداری آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم طبس شرکت کردند و همراه با مردم متدین طبس، قرآن بر سر گذاشتند.

وضعیت کنونی اقتصاد مولود عمل نکردن به قرآن است +تصاویر

 

وضعیت کنونی اقتصاد مولود عمل نکردن به قرآن است +تصاویر

 

وضعیت کنونی اقتصاد مولود عمل نکردن به قرآن است +تصاویر

 

وضعیت کنونی اقتصاد مولود عمل نکردن به قرآن است +تصاویر


انتهای پیام/ب


شب قدر در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم طبس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.